“Oroszország és a világ katonai repülése – AviaPro – 2024.11.09.” bővebben

"/>

Oroszország és a világ katonai repülése – AviaPro – 2024.11.09.

A légi közlekedés két típusra oszlik: polgári és katonai. A katonai repülés nemcsak a nyílt katonai műveletekre létezik egy mindenki számára ismert időszakban, hanem békeidőben is. A priori védekező funkciója van, őrzi a polgárok békés életét.

A légi ipar ezen tevékenységi körét a világ minden táján használják, ahol a légi közlekedés többé-kevésbé fejlett. Különböző típusú munkákat tartalmaz – felderítés, harcos, bombázó, speciális, támadás és szállítás. Ez nemcsak a légi közlekedést foglalja magában, hanem a tengeri repülést is, amelyet hidroaviationnak neveznek.

Katonai repülés

A weboldal Avia.pro leírja az egész rendszer fejlődésének lépéseit, a legfontosabb történelmi pillanatokat, amelyeken az emberek élete és sorsa függött. Bizonyos modellek, évek, országok repülőgépeiről, funkcionalitásáról szól. Mennyire fontos és szükséges ez a fajta légi közlekedés az állam számára békeidőben és még inkább háború idején.

Természetesen a háború témája közvetlenül kapcsolódik a katonai repüléshez, és végtelenül írhat róla. Harcosok, bombázók, hős pilóták, bátor cselekedetek, a katonai repülés szakasza segít elmerülni ebben a légkörben.

 Az összes repülőgéptípus összehasonlítása 

✈ Lásd Oroszország és a világ harci repülőgépeit.

✈ Lásd a repülőgépek és helikopterek fegyverzetét.

Év
Név
Rövid leírás
1999 FSB Légi közlekedés Az FSB légi közlekedés fő tevékenysége a “Vympel” és az “Alpha” speciális szolgálatokkal való együttműködés volt
1969
A múlt század 60-as éveire az arab világot két ellentétes oldalra osztották.
1965
1965-ben egy MiG-17 sugárhajtású vadászgép repült az Ob folyó feletti közös híd alatt. Valentin Privalov.
1961 AWACS repülőgépek Egyfajta amerikai magasan repülő felderítő repülőgép, amelynek lapos edény alakú antennája van a törzs tetején
1946
1946-ban tárgyalásra került sor az úgynevezett Aviators ügyben.
1945 Fotó géppuska A második világháború alatt a fotógéppisztolyok széles körben elterjedtek
1944
Sugárhajtású repülés
A második világháborúban három ország sugárhajtású repülőgépei vettek részt – Németország, Nagy-Britannia és az Egyesült Államok
1943
Kezdetben úgy vélték, hogy egy harci helikopternek önállóan kell keresnie és megsemmisítenie az ellenséget, de a gyakorlat azt mutatta, hogy az ilyen taktika csak gyenge légvédelemmel lehetséges.
1943
1943-ig semmi ilyesmit nem lehetett látni – sem katonai, sem polgári repülőgépek ilyen motorokkal egyszerűen nem léteztek.
1941
A Vörös Hadsereg 1941-1942-es téli támadása teljes meglepetés volt a németek számára
1940
Az “Adlerangriff” (Eagle Attack) a német légi közlekedés által 1940-ben végrehajtott légi művelet kódneve
1940
1940-ben V.P. Fedorov pilóta repült az SK-9 rakétát hordozó rakétán
1939
1939 elején számos fegyveres összecsapásra került sor a Mongol Népköztársaság és Manchukuo állam határán, amely Japán befolyási övezetének része volt.

A katonai repülés ABC-je:

A repülés története:

A repülés története tanulmányozza a mechanikus repülés fejlődését a sárkányrepülés és a siklórepülés első kísérleteitől a motorokkal felszerelt nehezebb levegőnél nehezebb járművekig, valamint későbbi fejlődését. A légi közlekedés története a VI. Században kezdődik, és ma bőségesen fejlődik. Minden nap új termékek vannak ebben az iparágban, néhány sajátosság.

Első járatok:
Továbbiak: https://avia.pro/voennaya-aviaciya

Az emberiség mindig is álmodott a repülésről. És az első álom megvalósítása Kínában valósult meg. Az embert egy sárkányhoz kötötték, és ezt a repülést már a VI. Században írták le.

Században az első repülés egy szabályozott vitorlázó repülőgépen történt, a pilóta Abbas ibn Farnas volt.

Leonardo da Vinci (XV. Század) is nagyon álmodott a repülésről, még több projektet is létrehozott, de nem próbálta megvalósítani őket.

Század Európában már komoly kísérleteket tettek a repülésre. Olyan golyók voltak, amelyek forró levegővel voltak feltöltve. A század közepén számos háborúban alkalmazható. De széles körű hírnevüket az amerikai polgárháború alatt szerezték. A golyókat megfigyelésekre használták.

Modern katonai repülés Oroszországban és a világon:

Az állami légi közlekedést, amelyet eredetileg védelmi problémák megoldására, harci műveletek végrehajtására terveztek, katonai repülésnek nevezik.

Katonai repülés 2123

Ez magában foglalja:

  • Légierő (légierő repülés);
  • DIA (szárazföldi erők repülése);
  • AVMF (Naval Aviation (Naval Aviation, Naval Aviation)).

A katonai repülés napja augusztus 12. Még az orosz birodalom császára, II. Miklós is elrendelte az orosz birodalom légiközlekedési egységének létrehozását a főszemélyzet alatt.

Haditengerészeti repülés:

A katonai légierők általános neve magában foglalja a haditengerészeti, haditengerészeti repülést és a haditengerészet légierőit.

Korábban a haditengerészeti repülést hidroaviationnak nevezték.

Katonai repülési 123213

Célja a konvojok, a tengeri ellenségek elpusztítása, különböző típusú felderítések elvégzése és másfajta problémák megoldása.

A haditengerészeti repülés összetétele:

A haditengerészeti repülés magában foglalja a támadó repülőgépeket, a haditengerészeti rakétákat hordozó repülést, a tengeralattjáró és a felderítő repülőgépeket. Egyes országokban flotta repülésnek nevezik.

Madár. profi

***

Gondolatok a kommunizmusról

***

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com