A légi közlekedés két típusra oszlik: polgári és katonai. A katonai repülés nemcsak a nyílt katonai műveletekre létezik egy mindenki számára ismert időszakban, hanem békeidőben is. A priori védekező funkciója van, őrzi a polgárok békés életét.
A légi ipar ezen tevékenységi körét a világ minden táján használják, ahol a légi közlekedés többé-kevésbé fejlett. Különböző típusú munkákat tartalmaz – felderítés, harcos, bombázó, speciális, támadás és szállítás. Ez nemcsak a légi közlekedést foglalja magában, hanem a tengeri repülést is, amelyet hidroaviationnak neveznek.
A weboldal Avia.pro leírja az egész rendszer fejlődésének lépéseit, a legfontosabb történelmi pillanatokat, amelyeken az emberek élete és sorsa függött. Bizonyos modellek, évek, országok repülőgépeiről, funkcionalitásáról szól. Mennyire fontos és szükséges ez a fajta légi közlekedés az állam számára békeidőben és még inkább háború idején.
Természetesen a háború témája közvetlenül kapcsolódik a katonai repüléshez, és végtelenül írhat róla. Harcosok, bombázók, hős pilóták, bátor cselekedetek, a katonai repülés szakasza segít elmerülni ebben a légkörben.
Az összes repülőgéptípus összehasonlítása
✈ Lásd Oroszország és a világ harci repülőgépeit.
✈ Lásd a repülőgépek és helikopterek fegyverzetét.
Év
|
Név
|
Rövid leírás
|
1999 | FSB Légi közlekedés | Az FSB légi közlekedés fő tevékenysége a “Vympel” és az “Alpha” speciális szolgálatokkal való együttműködés volt |
1969
|
A múlt század 60-as éveire az arab világot két ellentétes oldalra osztották.
|
|
1965
|
1965-ben egy MiG-17 sugárhajtású vadászgép repült az Ob folyó feletti közös híd alatt. Valentin Privalov.
|
|
1961 | AWACS repülőgépek | Egyfajta amerikai magasan repülő felderítő repülőgép, amelynek lapos edény alakú antennája van a törzs tetején |
1946
|
1946-ban tárgyalásra került sor az úgynevezett Aviators ügyben.
|
|
1945 | Fotó géppuska | A második világháború alatt a fotógéppisztolyok széles körben elterjedtek |
1944
|
Sugárhajtású repülés |
A második világháborúban három ország sugárhajtású repülőgépei vettek részt – Németország, Nagy-Britannia és az Egyesült Államok
|
1943
|
Kezdetben úgy vélték, hogy egy harci helikopternek önállóan kell keresnie és megsemmisítenie az ellenséget, de a gyakorlat azt mutatta, hogy az ilyen taktika csak gyenge légvédelemmel lehetséges.
|
|
1943
|
1943-ig semmi ilyesmit nem lehetett látni – sem katonai, sem polgári repülőgépek ilyen motorokkal egyszerűen nem léteztek.
|
|
1941
|
A Vörös Hadsereg 1941-1942-es téli támadása teljes meglepetés volt a németek számára
|
|
1940
|
Az “Adlerangriff” (Eagle Attack) a német légi közlekedés által 1940-ben végrehajtott légi művelet kódneve
|
|
1940
|
1940-ben V.P. Fedorov pilóta repült az SK-9 rakétát hordozó rakétán
|
|
1939
|
1939 elején számos fegyveres összecsapásra került sor a Mongol Népköztársaság és Manchukuo állam határán, amely Japán befolyási övezetének része volt.
|
A katonai repülés ABC-je:
A repülés története:
A repülés története tanulmányozza a mechanikus repülés fejlődését a sárkányrepülés és a siklórepülés első kísérleteitől a motorokkal felszerelt nehezebb levegőnél nehezebb járművekig, valamint későbbi fejlődését. A légi közlekedés története a VI. Században kezdődik, és ma bőségesen fejlődik. Minden nap új termékek vannak ebben az iparágban, néhány sajátosság.
Első járatok:
Továbbiak: https://avia.pro/voennaya-aviaciya
Az emberiség mindig is álmodott a repülésről. És az első álom megvalósítása Kínában valósult meg. Az embert egy sárkányhoz kötötték, és ezt a repülést már a VI. Században írták le.
Században az első repülés egy szabályozott vitorlázó repülőgépen történt, a pilóta Abbas ibn Farnas volt.
Leonardo da Vinci (XV. Század) is nagyon álmodott a repülésről, még több projektet is létrehozott, de nem próbálta megvalósítani őket.
Század Európában már komoly kísérleteket tettek a repülésre. Olyan golyók voltak, amelyek forró levegővel voltak feltöltve. A század közepén számos háborúban alkalmazható. De széles körű hírnevüket az amerikai polgárháború alatt szerezték. A golyókat megfigyelésekre használták.
Modern katonai repülés Oroszországban és a világon:
Az állami légi közlekedést, amelyet eredetileg védelmi problémák megoldására, harci műveletek végrehajtására terveztek, katonai repülésnek nevezik.
Ez magában foglalja:
- Légierő (légierő repülés);
- DIA (szárazföldi erők repülése);
- AVMF (Naval Aviation (Naval Aviation, Naval Aviation)).
A katonai repülés napja augusztus 12. Még az orosz birodalom császára, II. Miklós is elrendelte az orosz birodalom légiközlekedési egységének létrehozását a főszemélyzet alatt.
Haditengerészeti repülés:
A katonai légierők általános neve magában foglalja a haditengerészeti, haditengerészeti repülést és a haditengerészet légierőit.
Korábban a haditengerészeti repülést hidroaviationnak nevezték.
Célja a konvojok, a tengeri ellenségek elpusztítása, különböző típusú felderítések elvégzése és másfajta problémák megoldása.
A haditengerészeti repülés összetétele:
A haditengerészeti repülés magában foglalja a támadó repülőgépeket, a haditengerészeti rakétákat hordozó repülést, a tengeralattjáró és a felderítő repülőgépeket. Egyes országokban flotta repülésnek nevezik.
Blog és a szerző cikkei