Kérem Tisztelt Admin, kérem ezt a cikkemet jelentesse meg ha úgy gondolja! Ha nem akkor más utakon érem el a sikert. Nekem Küldetésem van. Ez talán több áldozattal jár számomra mint haszonnal mert bármikor kaphatok majd egy „golyót” a fejembe……. De engem csak a küldetésem érdekel és nem önmagam!
„Történelmi fordulóponton van az egész emberiség. Az USA történelmében egyetlen olyan elnök elnök sem volt mint Donald Trump…….. Én őt nem szeretem, de a jelentősége TÖRTÉNELMI! Jót tett úgy is, hogy rosszat tett (ez ellentmondás…..ha az ember nem gondol bele mélyen)! Ő a saját személyét áldozza fel (azzal, hogy megcsúfítja a demokráciát), hogy az emberiség túllépjen a pártoskodáson……… Trump “játssza a hülyét”, de közben történelmi tettet visz véghez. A történelem csak egy állomása a “pártoskodás”………….. A jövőben (akár holnaptól) túl kell lépni rajta…………. Az emberiség jövője egy “szakértői kormány”, akik pártatlanul képviselik mindenkinek a jövőjét…………… A jövőben állítom, az összes párt egyesíti az összes “jó erőit” és közösen fogják vezetni az egész emberiséget………. Én ennek a jövőnek a szolgálatában állok……… Ezért egy reformált “CENTRUM PÁRT” az ami IGAZÁN a NÉP, a NEMZETEK érdekeit képviseli…………. Világszinten is……….. Kérem “magasabb szinten nézze itt mindenki a dolgokat” mint eddig! Én kész vagyok egy ilyen Párt élére állni Magyarországon és alázattal, az emberek igazi érdekében tenni minden tőlem telhetőt a legjobb tudásom szerint. A feladatra alkalmasnak érzem magamat (beképzeltség nélkül írom).
Én alapítok egy új Pártot (tisztességest), aki csatlakozni akar, az írjon a jknt1221@gmail.com e-mail címemre. A NORMÁLIS kommunisták is szakértői kormányt akartak, nem??????????????? Akik dolgoznak és ismerik a MUNKÁT! A kommunizmus (az IGAZI)sem a megosztásról szólna hanem a közös együttműködésről!!!!!!!! Legszívesebben káromkodnék úgy, hogy nem sértenék meg senkinek a senkijét, de a düh és a méreg jogos bennem!!!!!!!!!! Az 5 diplomás f.sszopók mi a f.szomat tettek azért tettek eddig azért, hogy legyen társadalmi béke? Ha semmit akkor a történelem szemétdombján van a helyük……. Számolgassák csak otthon a pénzüket amiért eladták magukat! Köpök rájuk!!!!!! Én képviselő leszek, engem maximum egy szívembe irányzott golyó állíthat meg!!!! A Sátán hatalmát megtöröm úgy is ha a saját k.bszott földi életem életem áldozom érte, akkor is!!!!!!!!!!!! Valaki megküzd velem aki jobbat mond és jobbat akar tenni nálam? ÁLLJON ELŐ AKKOR! Vagy ha nem akkor ÉN teszem meg a küldetésem!
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).

Tamás!
Lassan a testtel,mert nem minden arany,ami réz,de a réz néha értékesebb az aranynál!(A mondás kifordítása tőlem!)
Most Trump veszített,de sokaknak a támogatását élvezi.Nem hiszem,hogy a twitteri 88 millió követője csak úgy hagyja,hogy elhallgattassák,és olyan aljas módon,ahogy egyetlen embert sem szabadna megalázni!Teszik ezt azok a háttérhatalmi elithez tartozó politikusok,akiket joggal kritizáltak nemtelen magatartásukért.Azt most ne részletezzük,hogy az a bizonyos nemtelen magatartás mit takar,de ébresztőül álljon itt csak annyi,hogy milyen vádak alapján tartóztatták le Epsteint,Weinberget,és milyen vádakkal kell szembenézniök Clintonéknak,Obamáéknak,és még sokan másoknak!
Ezek a vádak meghaladják a világelit pénzügyi ,politikai hatalommal való visszaélését,ezek a vádak az embertelenség vádjai,és éppen ezért próbálják Trumpot elhallgattatni!
Viszont az tagadhatatlan,hogy a pénzhatalmi világelit hatalmas anyagi,technikai ,és spirituális hatalomra tett szert a tudatlanságban tartott ,elnyomott,és kizsákmányolt emberiség többsége felett,és e gusztustalan polip csápjai minden szinten,országok városok,kisebb üzemek,emberi csoportok szintjén is jelen van,nehéz lesz a harc ellenük.
És most időben mondom neked,hogy ma nem alattomban legyilkolt mártírokra van szükség,hanem tudatos ,felébredt közösségi vezetőkre,akik nem csak magukra,hanem a vezetésükre bizott tömegekre is vigyázni tudnak,és a felébredés felé viszik a szabadságra vágyó ,de ma mély elnyomásban tartott emberiséget!Ez a feladat sokkal .de sokkal nehezebb,mint értelmetlen mártíromságot vállalni,csak azért,hogy a majdani élhetetlen rendszerben a maradék emberiség elsuttogja a nevünket,mint hősökét,akikhez fogható soha nem lesz már,és akikkel a remény is sírba szállt!
A háborút meg kell nyerni,és egy elvesztett csata nem jelenti a háború elvesztését,főleg akkor ,ha az ellenfél mindent elnyomó kegyetlensége a leleplezés,a bukástól való félelem mérhetetlenségén alapul!
A kegyetlen elnyomás ugyanolyan ellennyomást eredményez,és a többség az elnyomottak oldalán van,csak fel kell ébredni,és a félelmet kell leküzdeni!
Ne felejtsük a hatalom rettenetesen fél tólünk!Akkor mi miért félünk?!
stefimrich
2021-01-09 – 18:10
Te egy nagyon türelmes, és jól nevelt ember lehetsz…
„mert bármikor kaphatok majd egy „golyót” a fejembe…….”
Szerintem meg már meg is kapta !
Tisztelt mindenki! Elnézést kell kérnem a cikkemben leírt pár sértő hangnemért! Ideges voltam mert úgy érzem, hogy a hivatásos véleményformálók, akik büszkék a diplomájukra és újságírói tudásukra, azok lényegében nem tesznek semmi fontosat a változásért az igazi társadalmi összefogásért és a “pártoskodás”, “gyűlöletkeltés” megszüntetéséért. Szomorú és dühös voltam emiatt. Ebben nincs igazam?
A haragom oka csak ez a tény volt.
Igen Tisztelt Bp.72 Pf:1011! Valóban HA kapnék hatalmat (HA) és nem jól végezném, akkor meg is érdemelném a golyót a fejembe. De a szándékom jó és programom is van, ha meg nem érek el támogatottságot, akkor „veszem a kalapom” és lelépek a politikai színtérről. De ha én valami igazán jót akarok a társadalomnak, akkor ha már ismerik a programom, akkor „egy golyóval a fejemben” csak egy mártír lennék akinek a programját még többen követnék. A személyem megölése tehát nem érdeke az ellenfeleimnek. Kontrollnak írt kommentemben részletesebben leírtam a programom, elolvashatja ha érdekli. Tisztelettel: Nagy Tamás (1980.12.21.).
Tisztelt Bp.72 Pf:1011! Bemásolom Önnek a Kontrollnak írt válaszom. Látni fogja ezáltal, hogy van normális politikai programom.
A komment, amit Kontrollnak írtam: „Tisztelt Kontroll!
Köszönöm a válaszát! Természetesen az embereken akarok segíteni hátsó szándék nélkül.
A megoldási tervem egyszerű (az alapja). A “felemelkedéshez” olyan társadalmat kell kiépíteni, persze optimalizálva a nyugati civilizációhoz mint amilyen Japánban vagy a Kínában van. Legyen akár kapitalista (mint Japán), akár szocialista (mint Kína), de ott az emberekben a munka teremtő erejében vetett hitük és a munkában való helytállásuk, konkrét tetteik azok amit például ezt a két országot felemelték. Kína példája még jobb mert mára már gazdaságilag állítom “bár még nem mondták talán ki hivatalosan” le is körözte, túl is szárnyalta az USA gazdaságát. Tehát programom van. Emberek, szakértők kellenek mellém (jó szándékúak) akik segítik ezt megvalósítani mert ez a terv egy közös, nagyon összehangolt munkát igényel. Szó nincs arról, hogy a saját személyem akarom középpontba hozni. Azért nem mert ha így lenne, akkor azt már megtették volna előttem nálam sokkal okosabb emberek. Amit én vállalok, az inkább egy teher ha úgy vesszük mert akkor a felelősség is az enyém, ha bármi nem úgy alakulna ahogy elterveztem. Akkor viszont meg már mindenki ellenem fordulna. Mert minél nagyobb a hatalom, a felelősség is annál nagyobb. Én úgy döntöttem, hogy ezt a feladatot elvállalom. Ha kapok bizalmat, akkor alázattal fogom az emberek, a társadalom érdekeit képviselni…… Ha nem kapok bizalmat, akkor “veszem a kalapom” és méltósággal tudomásul veszem a “vereségem”. Bár nem is tartanám azt sem vereségnek, mert a “részvétel a fontos…….a győzelem csak egy eredmény, amit vagy megkap az ember vagy nem………..”.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).”.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Tisztelt Kontroll!
Szeretném ha tisztázná az álláspontját! A régi nagy baloldali filozófusok arról írtak (szerintem a többség), hogy forradalom árán lehet kivívni a szocializmust. Nem így történt? Persze, most “új szelek fújnak”. Talán ma már nem kell hozzá forradalom, nem tudom. A “háttérhatalom” pedig miért akarná kritikusan lecsökkenteni az emberiség létszámát ha akkor meg nem lenne elég munkaerő a tőkéseknek? Nekem ez a dolog is egy nagy ellentmondás.
Tisztelettel várom a válaszát! Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Kedves Tamás!
Először tisztázzunk egy kérdést:
Valójában az embereken akarsz segíteni, vagy csak szeretnél egy újabb pártot elindítani, ami az égvilágon semmire sem jó?
Mert, ha az embereket szeretnéd kiszabadítani a rabszolgaságból, akkor egy olyan másfajta társadalmi-gazdasági rendszert kell bemutatnod, ami nem kapitalizmus, ami nem marxista diktatúra, ami nem királyság, és nem parlamenti demokrácia.
Magyarországban már sokan próbálkoztak ilyen idealista eszmékkel pártot indítani, például a Kásler Árpád-féle Haza Pártja. Nézz utána, mi lett a sorsa!
Ez az egész választási cirkusz is a csalásokra alapul. Mit gondolsz, hol vannak azok a papírok, amelyeken a jelöltek összeszedik a támogató aláírásokat?
Válaszolok a másik cikkben feltett kérdésedre.
Először is a történelem bebizonyította, hogy a szabadságharcok hatástalanok.
Ott van az angolok által megszállt Észak-Írország és az IRA, akik harcoltak ellene. Ott van Baszkföld függetlensége. Az ETA-nak is vége. A katalánok függetlenségi népszavazása is ment a levesbe, a katalán politikusokat ezért börtönbe csukták. Még sorolhatnám.
Tehát KIZÁRÓLAG BÉKÉS ÚTON ÉRHETŐ EL A FELSZABADULÁS.
Akik csak közhelyeket „pufogtatnak”, és elkövetik ugyanazokat a hibás lépéseket, amelyek miatt már mások is kudarcba fulladtak, azokat csak szánni tudom.
Olyan megoldás kell, ami mindenképpen sikeres, okult a múlt hibáiból, azokat nem ismétli meg. Azonkívül a regnáló hatalom nem tudja megakadályozni.
Természetesen én tudok egy ilyet, de nem írom le.
Azt már sokszor leírtam, hogyan működne a közösség, erre most nem térek ki.
Egyszóval, mielőtt beállnál a politikusok közé, gondold át mit szeretnél! Valóban segíteni az embereken?
Hogy miért akarják kiirtani az emberiség nagy részét?
Mert a háttérhatalom szerint a bolygó túl van népesedve.
https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones
Tanulmányozd, a magyar wikiről valamiért letörölték a magyar nyelvű ismertetőt…
Valaki kiszámolta, hogy mind a 8 milliárd ember elférne egy Balaton nagyságú területen…
Igen, az a „Balatonon is elférne” most a sláger.
A wiki szerint a tó felülete 600km2.
Valaki 60×60 cm-rel számolt emberenként.
Ez alapján a tavon 1,666,666,666 ember fér el. Vagyis 5 Balaton kellene.
Ez igenis elgondolkodtató…
Mi a fenének 60X60cm elég 40×40 is !
Nade fölslihtolva? Hmmm!
Kontroll 2021-01-09 – 19:04
„Tehát KIZÁRÓLAG BÉKÉS ÚTON ÉRHETŐ EL A FELSZABADULÁS.” -írod, de ezt már valaki korábban védhetetlenül megcáfolta:
Juszt László: „-Drága jó Isten! Hát még mindig van aki azt hiszi, választások útján, szavazással lehet diktatúrát leváltani?” -csak ennyi és nem is kell több.
„védhetetlenül” szó helyett a helyes szó „támadhatatlanul”
Ranger48
2021-01-09 – 19:42
+1
Hahaha 😀
Szavazással tényleg nem lehet diktatúrát leváltani.
Éppen ez a lényeg, hogy senkitől semmilyen hatalmat nem kell elvenni.
Tartsa csak meg!
Tartsák meg a milliárdjaikat, a gyáraikat. Kenjék a hajukra, akár meg is ehetik… 😀
Juszt László mint „mértékadó gondolkodó”? HaHaHa!!! Ez nagyon vicces! Még egy ekkora beképzelt tenyeres-talpas parasztot elvétve látni. És nem mellékesen amikor az „elvtársai” voltak pozicióba hát bizony ő is rendesen kanalazott a közösből.
Józ szerint:
2021-01-10 – 15:42
„Juszt László mint “mértékadó gondolkodó”? HaHaHa!!! ”
Van olyan mint zsírszili vagy balertróger .
Tisztelt Kontroll!
Köszönöm a válaszát! Természetesen az embereken akarok segíteni hátsó szándék nélkül.
A megoldási tervem egyszerű (az alapja). A „felemelkedéshez” olyan társadalmat kell kiépíteni, persze optimalizálva a nyugati civilizációhoz mint amilyen Japánban vagy a Kínában van. Legyen akár kapitalista (mint Japán), akár szocialista (mint Kína), de ott az emberekben a munka teremtő erejében vetett hitük és a munkában való helytállásuk, konkrét tetteik azok amit például ezt a két országot felemelték. Kína példája még jobb mert mára már gazdaságilag állítom „bár még nem mondták talán ki hivatalosan” le is körözte, túl is szárnyalta az USA gazdaságát. Tehát programom van. Emberek, szakértők kellenek mellém (jó szándékúak) akik segítik ezt megvalósítani mert ez a terv egy közös, nagyon összehangolt munkát igényel. Szó nincs arról, hogy a saját személyem akarom középpontba hozni. Azért nem mert ha így lenne, akkor azt már megtették volna előttem nálam sokkal okosabb emberek. Amit én vállalok, az inkább egy teher ha úgy vesszük mert akkor a felelősség is az enyém, ha bármi nem úgy alakulna ahogy elterveztem. Akkor viszont meg már mindenki ellenem fordulna. Mert minél nagyobb a hatalom, a felelősség is annál nagyobb. Én úgy döntöttem, hogy ezt a feladatot elvállalom. Ha kapok bizalmat, akkor alázattal fogom az emberek, a társadalom érdekeit képviselni…… Ha nem kapok bizalmat, akkor „veszem a kalapom” és méltósággal tudomásul veszem a „vereségem”. Bár nem is tartanám azt sem vereségnek, mert a „részvétel a fontos…….a győzelem csak egy eredmény, amit vagy megkap az ember vagy nem………..”.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Admin!
Az előbb írtam egy kommentett,de a végén hiányzott a „hozzászólás küldése” cimke !Kinek van joga az elküdést megakadályozni!?
Nem hiszem,hogy a nagy tezsvír (bár lehet!!),de inkább azt hiszem,hogy valami hazai buzgómócsing seggnyaló csapat lehet,akik most igyekeznek az új USA hatalomhoz dörgölőzni!
Tisztelt mindenki! Elnézést kell kérnem a cikkemben leírt pár sértő hangnemért! Ideges voltam mert úgy érzem, hogy a hivatásos véleményformálók, akik büszkék a diplomájukra és újságírói tudásukra, azok lényegében nem tesznek semmi fontosat a változásért az igazi társadalmi összefogásért és a „pártoskodás”, „gyűlöletkeltés” megszüntetéséért. Szomorú és dühös voltam emiatt. Ebben nincs igazam?
A haragom oka csak ez a tény volt. Tisztelettel: Nagy Tamás (1980.12.21.).
A lényeg amit Kontrollnak írtam kommentben, amivel bizonyítom, hogy van normális programom.
„Tisztelt Kontroll!
Köszönöm a válaszát! Természetesen az embereken akarok segíteni hátsó szándék nélkül.
A megoldási tervem egyszerű (az alapja). A “felemelkedéshez” olyan társadalmat kell kiépíteni, persze optimalizálva a nyugati civilizációhoz mint amilyen Japánban vagy a Kínában van. Legyen akár kapitalista (mint Japán), akár szocialista (mint Kína), de ott az emberekben a munka teremtő erejében vetett hitük és a munkában való helytállásuk, konkrét tetteik azok amit például ezt a két országot felemelték. Kína példája még jobb mert mára már gazdaságilag állítom “bár még nem mondták talán ki hivatalosan” le is körözte, túl is szárnyalta az USA gazdaságát. Tehát programom van. Emberek, szakértők kellenek mellém (jó szándékúak) akik segítik ezt megvalósítani mert ez a terv egy közös, nagyon összehangolt munkát igényel. Szó nincs arról, hogy a saját személyem akarom középpontba hozni. Azért nem mert ha így lenne, akkor azt már megtették volna előttem nálam sokkal okosabb emberek. Amit én vállalok, az inkább egy teher ha úgy vesszük mert akkor a felelősség is az enyém, ha bármi nem úgy alakulna ahogy elterveztem. Akkor viszont meg már mindenki ellenem fordulna. Mert minél nagyobb a hatalom, a felelősség is annál nagyobb. Én úgy döntöttem, hogy ezt a feladatot elvállalom. Ha kapok bizalmat, akkor alázattal fogom az emberek, a társadalom érdekeit képviselni…… Ha nem kapok bizalmat, akkor “veszem a kalapom” és méltósággal tudomásul veszem a “vereségem”. Bár nem is tartanám azt sem vereségnek, mert a “részvétel a fontos…….a győzelem csak egy eredmény, amit vagy megkap az ember vagy nem………..”.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).”.
Social Distortion „Reach for the Sky” Acoustic Live & Rare
„When I was young I was invincible
I found myself not thinking twice
I never thought about no future
It’s just the roll of the dice
But the day may come when you’ve got something to lose
And just when you think you’re done paying dues
And you say to yourself, „Dear God, what have I done?”
And hope it’s not too late because tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Yesterday is history
And tomorrow’s a mystery
But being here right now
It’s just about you and me
You can run, you can hide, just like Bonnie and Clyde
Reach for the sky ain’t never gonna die
And I thank the Lord for the love that I have found
And hold you tight ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
So if you please, take this moment
Try if you can to make it last
Don’t think about the future
And just forget about the past
And make it last
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come
Reach for the sky ’cause tomorrow may never come”.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=vKQXVGF2M2s&fbclid=IwAR2n61qqJEnhAP5Ga3nSvQblJYu-4RjfiWj3IGMAJBflltIvr9A3Jy6cHBQ
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Ennek a magyar zenének olyan dalszövege van, ami az én életfilozófiámmá vált.
Ha Önök megismernek, akkor jobban tudnak dönteni arról, hogy érdemlek-e vezetői hatalmat vagy sem.
Mericske Zoltán – Csúzli dal.
Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=6MVoEHFwqmw&list=RDwPRi5Tb3lSQ&index=22
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Kedves Tamás!
Látom, nem értetted meg, amit magyarázok.
Semmiféle pártalapítással nem tudsz segíteni az embereken.
A pártok és a pártok által hozott törvények a háttérhatalom uralkodási eszközei. A szavazásokat úgy manipulálják, hogy mindig a nekik (háttérhatalom) tetsző végeredmény legyen. Ha valamiért mégsem sikerül, akkor küldik a felforgatókat, és polgárháborút robbantanak ki.
Utánanéztél a Kásler Árpád-féle Haza pártjának?
Fogadjunk, hogy nem.
Hogyan akarsz így segíteni, mikor láthatóan nem ismered a történelmet, nem tudsz híreket elemezni, logikus egységekbe összerakni, észrevenni a rejtett összefüggéseket? Gondolkodásmódod, világszemléleted teljesen gyerekes.
Mondj egy olyan esetet, mikor egy új párt indítása segített valamilyen népcsoportnak…
Tisztelt Kontroll! Ha gyerekesnek érzel, írj jobb programot nálam! Szabad a pálya! Demokrácia van! Bizonyits! Hangembernek könnyű lenni és trollkodni……. Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Nagy Tamás
2021-01-10 – 07:42
Szerinted egy igazi párt program elfér egy rövid BalRad kommentben?
Aztán, miből gondolod, hogy az emberek igénylik, hogy valaki segítsen rajtuk?
Egyébként nem gondolod, hogy egy komoly politikus (vagy annak készülő önjelölt), népvezér, vagy nép megmentő, mielőtt leírja gondolatait azt jól átgondolja annak érdekében, hogy utána ne kelljen mentegetőznie egy külön kommentben, ami végeredményben hosszabb, mint a programja?
Tisztelt Rosi Nante!
A programjaim cikkek formájában is megtalálhatók a balrad.ru-n. Adminnak köszönet és hála jár ezért, hogy megjelentette őket! Más szerkesztőségek válaszra sem méltattak vagy ha válaszoltak is, nem közölték le egyetlen írásomat sem. Én az „alulról szerveződő” társadalom híve vagyok annyiban, hogy ha XY előáll egy jó programmal és hitelesen képviseli azt, akkor (erre a törvény is lehetőséget ad 18 év feletti beszámítható, cselekvőképes állampolgárnak) jelöltetheti magát képviselőnek és indulhat a választásokon. Idő van még 2022-ig mindenkinek egy jó és hiteles programot „összeállítania”. Van rá idő. De szeretném ha előállnának programokkal „új arcok” is és jelöltetnék magukat hiteles programokkal. Az sem lenne baj ha 40 párt indulna a választásokon, mert akkor a választék is nagyobb lenne. Nekem van egy programom, amit hitelesen és alázattal akarok képviselni a társadalmi haladást szolgálva. Más is előállhat ilyen tervekkel, de akkor hiteles legyen.
Az emberek „igénylik, hogy segítsenek rajtuk”. Ennek biológiai okai vannak. Az emberi társadalom hierarchikus. Hasonló mint az állatvilágban a farkasoknál. Ott is van egy falkavezér, meg egy rangsor.
Az emberi társadalom domináns „falkavezére” eddig Donald Trump volt. De ő „elesett a harcban – képletesen”. A farkasok is ha elvesztik a falkavezért, akkor újat keresnek. Az emberiség jelenleg „falkavezér” nélkül van és ez sokáig nem vezet jóra. Mielőbb kell egy új „főnök”………… Egy cég sem működhet főnök (most nem az osztalékból élő tulajdonosra gondolok, aki a munkát sem ismeri esetleg) nélkül mert akkor káosz lesz és a munkák nem lesznek jól elvégezve. Egy cégben is van műszakvezető akik kontrollálja a munkafolyamatokat. A társadalmi folyamatokat az aktuális vezetőnek kell kontrollálnia. Ilyen az emberi civilizáció. Ez egyszerű biológiai tény.
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Már itt a balradon leírtam nagyon sokszor, hogyan lehet segíteni igazából az embereknek.
Sajnálom, hogy ilyen rövid a memóriád.
Azért pár szóban mégegyszer leírom, nehogy azt mond, hogy csak kritizálni tudok.
A háttérhatalom 3 fő eszközzel uralkodik az emberiségen: pénz, kereskedelem, római jogrendszer.
Tehát olyan emberi közösséget kell létrehozni, amelyben ez a 3 dolog még nyomokban sem található meg.
Helyette van egyéni igényeken alapuló tervezett termelés vagy mondhatjuk úgy is, hogy a munkáért természetben van „fizetve”. Ha csak munkával lehet anyagi javakat kapni, egycsapásra megszűnik a bűnözés. Római jogrendszer helyett van természetjog, szokásjog. Az egyén szolgálja a közösséget, a közösség gondoskodik az egyénről. Nincsenek pártok, megmondóemberek, politikusok, bürokrácia, aktakukacok, se parlamenti naplopók, sem egyéb más bűnözők.
Ez egy jó, és megvalósítható program.
ahogy istenek alkonya is bekövetkezett igy most az emberek alkonya van—teljesen mindegy hogy mit csináltok mert mostanra annyira körbeszötte pok hálojával emberiséget hogy nincs tovább—a hatalom mostanra tökéletesen kontroll alá tudja venni emberek gondolkodását s 2023-ra pedig testi szinten is mivel addigra kiépül 5G hálozat,emberek belesznek chipelve s mesterséges inteligencia mindent egyszerre megtud figyelni s azonnal kiiktatja dronokkal legkisebb engedetlenségért embert—-szerintem azonnal kezdjünk el ölni s pusztitani mindenkit s mindent…..
Minden pártvezér (tisztelt a kevés kivételnek) tele jóhiszeműséggel kezdte. Azután ha sikerólt ráérzett a hatalom ízére. A hatalom nagy úr, pláne ha sikerül az ellenállást legyúrni, és sok mindenre kapható gerinctelen veszi körül az embert. Fábry Sándor egyszer azt nyilatkozta, hogy „A hatalom édesebb a baszásnál!” (Ő mondta!). És igaza volt! tehát csak csínján azzal a pártalapítással! Mire észbe kapsz már téged vezetnek és nem te vezetsz. Csak figyeld meg a vérdemoratikus (?) Amerikát! Azt hiszed számít valamit ki az elnök? Ezek csak (Trump; Biden) marionett bábok! Nézd meg a választékot : Egy demens és egy bohóc!
Vagy diktatúrát kell csinálni! És akkor előbb utóbb felakasztanak, és nagyon sokan fogják húzni a kötelet.
Én óvatosabb lennék a helyedben.j
Tisztelt Salga István (bocsánat, hogy nagybetűvel írtam a nevét – a névben kisbetűvel kezdődik, de remélem emiatt nem haragszik)! Én óvatos, diplamatikus vagyok és nem hagyom „eladni magam” különböző „köröknek”…… A hatalom ízét bár talán megérezhetem, de ígérem az nem fog beképzeltté és önteltté tenni, alázatos akarok maradni és másokkal együttműködő. Ígéretet teszek rá, hogy bármilyen hibánál vagy ha önteltté, beképzeltté válnék akkor azonnal átadnám a pártom vezetését bárki másnak aki alkalmasabb és alázatosabb nálam!
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
Youtube link (Berlinben tiltakozás például Rosa Luxemburg megölése miatt): https://www.rt.com/news/512063-berlin-protest-police-luxemburg-liebknecht/
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).
A programjaim cikkek formájában is megtalálhatók a balrad.ru-n. Adminnak köszönet és hála jár ezért, hogy megjelentette őket! Más szerkesztőségek válaszra sem méltattak vagy ha válaszoltak is, nem közölték le egyetlen írásomat sem. Én az “alulról szerveződő” társadalom híve vagyok annyiban, hogy ha XY előáll egy jó programmal és hitelesen képviseli azt, akkor (erre a törvény is lehetőséget ad 18 év feletti beszámítható, cselekvőképes állampolgárnak) jelöltetheti magát képviselőnek és indulhat a választásokon. Idő van még 2022-ig mindenkinek egy jó és hiteles programot “összeállítania”. Van rá idő. De szeretném ha előállnának programokkal “új arcok” is és jelöltetnék magukat hiteles programokkal. Az sem lenne baj ha 40 párt indulna a választásokon, mert akkor a választék is nagyobb lenne. Nekem van egy programom, amit hitelesen és alázattal akarok képviselni a társadalmi haladást szolgálva. Más is előállhat ilyen tervekkel, de akkor hiteles legyen.
Az emberek “igénylik, hogy segítsenek rajtuk”. Ennek biológiai okai vannak. Az emberi társadalom hierarchikus. Hasonló mint az állatvilágban a farkasoknál. Ott is van egy falkavezér, meg egy rangsor.
Az emberi társadalom domináns “falkavezére” eddig Donald Trump volt. De ő “elesett a harcban – képletesen”. A farkasok is ha elvesztik a falkavezért, akkor újat keresnek. Az emberiség jelenleg “falkavezér” nélkül van és ez sokáig nem vezet jóra. Mielőbb kell egy új “főnök”………… Egy cég sem működhet főnök (most nem az osztalékból élő tulajdonosra gondolok, aki a munkát sem ismeri esetleg) nélkül mert akkor káosz lesz és a munkák nem lesznek jól elvégezve. Egy cégben is van műszakvezető akik kontrollálja a munkafolyamatokat. A társadalmi folyamatokat az aktuális vezetőnek kell kontrollálnia. Ilyen az emberi civilizáció. Ez egyszerű biológiai tény. KÉREM Önöket bízzanak bennem, hogy jót akarok!
Aki csatlakozni akar hozzám, kérem írjon a jknt1221@gmail.com e-mail címemre!
Az idő sürgeti a társadalmat a hibák kijavítására!! Nekem CSAPAT-ra van szükségem. Szakértői csapatra.
Egyedül kevés vagyok a feladathoz, de a igyekszem a maximumot megtenni a javulás érdekében ami tapasztalataimból, tudásomból és erőmből telik! Ezt megígérem!
Tisztelettel: Nagy Tamás (1980. 12. 21.).