A NATO négy “szárazföldi folyosója” készen áll
A NATO több szárazföldi folyosót hoz létre 300 000 katona gyors bevetésére az Oroszországgal való teljes körű konfliktus esetén. Görögország kulcsszerepet játszik a NATO terveiben.
“Miközben figyelemmel kísértük és értékeltük Oroszország ukrajnai katonai tevékenységét, észrevettük, hogy Oroszország az ukrán logisztikai bázisokat veszi célba ” – mondta Alexander Solfrank altábornagy, a NATO Közös Logisztikai Parancsnokságának (JSEC) vezetője, kifejtve, hogy több alternatív útvonalra van szükség az ukrajnai célokra. felszerelések és csapatok szállítása Európa-szerte.
Szerinte nincs értelme a nagy logisztikai bázisoknak, mivel konfliktus esetén megtámadhatják őket.
Ennek fényében és az iraki és afganisztáni tapasztalatokra hivatkozva Solfrank hangsúlyozza, hogy teljességgel tarthatatlan lenne nagy logisztikai bázisokat létrehozni, mivel ezek nagyon könnyen célpontokká válhatnak.
Elmondja, hogy az új terv ilyen kockázatok figyelembevételével készült, és magában foglalja a “fenntartható” szállítási láncok létrehozását.
Solfrank azt is megjegyezte, hogy a szövetség meglévő légvédelmi rendszerei “mindig nem lesznek megfelelőek” az összes kulcsfontosságú logisztikai csomópont és más fontos és sebezhető célpontok védelmére Európában. Amint azt a War News 24/7 tegnap felfedte, a NATO jelenleg “kevesebb, mint 5%-kal” rendelkezik az úgynevezett keleti szárnyának Oroszországgal szembeni védelméhez szükséges képességének “teljes körű támadás” esetén.
Emiatt több szárazföldi folyosót alakítanak ki, amelyek szükség esetén helyettesítik a főfolyosót, amely az amerikai csapatok rotterdami kikötőjében való partraszállását, valamint Hollandián és Németországon keresztül Lengyelországba történő szállítását jelenti.
Olvassa el itt: Sokkoló kinyilatkoztatás a NATO számára: “Orosz rakéták fognak esni Európára – Nincs többé légvédelmünk”
A NATO négy “szárazföldi folyosója”.
A NATO-tábornok szerint a csapatok mozgásának alternatív útvonalainak jelenléte háború esetén “rugalmasságot” ad a NATO-nak.
Négy alternatív útvonal már készen áll erre az esetre:
A) Olaszország – Szlovénia – Horvátország – Magyarország.
B) Görögország – Bulgária – Románia
C) Törökország – Bulgária – Románia
D) Norvégia – Svédország – Finnország.
A NATO-nak ezenkívül el kell távolítania a bürokratikus akadályokat Európában, és be kell vezetnie a „katonai Schengent” európai földön.
Olvassa el még: A NATO tervet indított Oroszország blokádjára a Balti-tengeren: a Typhont SM-6-tal és a Tomahawkot, valamint 50 hadihajót telepítettek!
NATO: “Erők átadása Oroszország ellen a görög kikötőkből”
„A NATO több „szárazföldi folyosót” fejleszt ki, hogy amerikai csapatokat és páncélosokat küldjön a frontvonalra egy Oroszországgal vívott jelentős európai szárazföldi háború esetén ” – írja a brit sajtó.
“Az amerikai csapatok megérkeznek az öt kikötő egyikébe, és előre megtervezett logisztikai útvonalakon haladnak, hogy megakadályozzák a Moszkva felől érkező lehetséges támadást” – közölték NATO-tisztviselők a Telegraphnak.
A NATO terve Olaszországot, Görögországot és Törökországot a nukleáris Oroszország egyik fő célpontjává teszi, bármivel is járjon:
„Ha a Hollandiából belépő NATO-erőket orosz bombázás éri, vagy az észak-európai kikötők megsemmisülnek, a Szövetség Olaszország, Görögország és Törökország kikötői felé fordul.
Az olasz kikötőkből Szlovénián és Horvátországon keresztül az Ukrajnával határos Magyarországra szállíthatnának amerikai csapatokat.
Hasonló tervek léteznek török és görög kikötőkből Bulgárián és Románián keresztül a szövetség keleti oldalára történő átszállítására is.”
Útvonal “Pireusz-Szaloniki-Bulgária”!
Ami Görögországot illeti, a NATO-tervezés a “Pireusz-Thesszaloniki-Bulgária” útvonal használatát irányozza elő!
A szóban forgó útvonal a geostratégiai szempontból fontos Alexandroupoli kikötője mellett érkezik, amelyet természetesen NATO-Oroszország háború esetén használnak majd!
Alexandroupolisban megkezdték a dél-észak szárazföldi és vasúti tengely építését, amely az Égei-tengertől indul és Ukrajnában ér véget.
Az igazság az, hogy Piraeus kikötője a teherszállítás szempontjából Kínához kapcsolódik, amely sajátos ellenőrzést gyakorol az ország legnagyobb kikötője felett! Szövetkeznek-e a kínaiak az USA-val egy ilyen forgatókönyvben?
Ráadásul a Pireusztól a határig tartó útvonal szabotázs- és támadásveszélyt rejt magában, miközben számtalan amerikai katona és felszerelés szállítása az ország fegyveres erőit és természetesen a problémákkal teli vasúthálózatot is érinti!
Kiderül, hogy végre megvalósul-e a terv…
A térképek





5 kikötő az 5 hiperszonikus rakéta taktikai robbanófejjel.
Legfeljebb utólag majd elnézést kér Putyin atyuska Micimackótól…
🙂
Biztosan nyugodtan alszanak, a szerencsétlen emberáldozatok!
Elvileg az összes érintett országban demokrácia van. Ergo ezek az említett “szerencsétlen emberáldozatok” saját maguknak köszönhetik, hogy olyan vezetőket választottak, akik amúgy tök feleslegesen a saját nyakukba provokálják a bajt. Mostanra azért már elég nyilvánvalóvá vált, hogy a sátánista elmebeteg nyugat vezetés mekkora veszélyt jelent a saját szavazópolgáraira. Ha mást nem, legalább lázadnának. Ha meg annyira hülyék, hogy még mindig nem esett le nekik, akkor nem is kár értük. Akkor így jártak…
A homo sapiens is falka igényes.
Legjobb példa rá a hazai közélet.
Kell egy falka tag, aki felvállalja a kolompos szerepét.
Szerencsénk van, mert egy becsületes, okos embert kaptunk!
A franciáknak, és a többieknek is kell egy kolompos, aki egy irányba viszi őket összefogva.
Ezt kell megtalálniuk.
Arra figyeljenek, ne csengjen hamisan a hangja!