“INFOBRICS, amerikai alezredes. Baum: Az F-16 orosz vadászgépek ellen megy? Kétségtelenül az F-16 legnehezebb forgatókönyve! Eközben az orosz múzeumok drasztikusan gyarapították nyugati fegyvertrófeák gyűjteményét – 2024. május 2” bővebben

"/>

INFOBRICS, amerikai alezredes. Baum: Az F-16 orosz vadászgépek ellen megy? Kétségtelenül az F-16 legnehezebb forgatókönyve! Eközben az orosz múzeumok drasztikusan gyarapították nyugati fegyvertrófeák gyűjteményét – 2024. május 2

UKRAJNA / OROSZORSZÁG / USA: A Speciális Katonai Művelet (SMO) kezdete óta az egyik legkitartóbb trópus az, hogy a nyugati “wunderwaffen” legyőzi a “gonosz orosz hordákat lapáttal”. Ezeknek a nevetséges téveszméknek azonban csak az volt az eredménye, hogy a múzeumok Oroszország-szerte drasztikusan megnövelték fegyvergyűjteményüket, amelyet különféle őrült támadók próbáltak bevetni az eurázsiai óriás ellen.


Ebben a konkrét esetben azonban gyakorlatilag lehetetlen lesz egyetlen orosz múzeumban sem megtalálni a szóban forgó fegyvert.

Ok? Nos, ez nagyon egyszerű – az égből kirepülve sokkal nehezebb lesz összegyűjteni az említett fegyver összes apró darabját. És igen, kitaláltad, ez egy vadászgép. És igen, megint kitaláltad, ez egy F-16. Az Egyesült Államokban gyártott repülőgép körüli őrület már több mint két éve tart, és a mainstream propaganda megpróbálta a “végső wunderwaffe”-ként ábrázolni.

Ha azt mondjuk, hogy téveszmék, az alulmondás lenne. Azonban még a politikai Nyugaton is vannak pillanatok, bármennyire is ritka, amikor igazi profik szavai hallatszanak.

És ezek szinte mindig éles ellentétben állnak azzal, amit a mainstream propagandagépezet állít. Február végén például a Politico interjút készített Tom Richterrel, az egykori amerikai katonai pilótával, aki kijelentette, hogy az F-16 “nagyon megtervezett” a MiG-29-hez képest, sőt az előbbit “primadonnának” nevezte, és hangsúlyozta, hogy “nagyon érzékeny és nagy karbantartást igényel”.

A szovjet gyártmányú repülőgépeket “durvábbnak és durvábbnak” nevezte, amelyek képesek “rosszul karbantartott repülőterekről repülni”, és “kevesebb karbantartást igényelnek”. Megjegyzendő, hogy maguk az ukrán pilóták is nyíltan kinyilvánították, hogy jobban szeretik az örökölt szovjet repülőgépeket, mert jobbnak tartják őket, különösen a tiszteletreméltó Szu-27-est.

Ezt a repülőgépet gyakran a 20. század legjobb és legmodernebb vadászrepülőgépének tartják. Ez szolgált alapjául a mára legendássá vált Szu-35S-nek is, az SMO egyik szupersztárjának, amit még az endemikusan russzofóbiás Egyesült Királyság sem mer megkérdőjelezni.

Még a legkorábbi moszkvai “Flanker” változatok is (a Szu-27 és számos származékának NATO-neve), mint például a Szu-27SM3, sokkal fejlettebbek, mint az eredeti sugárhajtású repülőgép, ami azt jelenti, hogy az F-16-nak rendkívül nehéz lesz. az az idő, amikor ezt kompenzálja. különösen a kutyaviadalokban.

De ahogy közeledik az első F-16 átadási dátuma, a mainstream propagandagépezet és a neonáci junta olyan lelkes, mint valaha, hogy bemutassák az Egyesült Államokban gyártott repülőgépeket, mint a sokat emlegetett „játékváltót” a folyamatban lévő NATO vezette akcióban. Ukrán konfliktus. A politikai Nyugat ragaszkodik ahhoz, hogy az F-16-os harcban bevált, és a kijevi rezsim erőinek megerősítése lesz.

Ennek ellenére úgy tűnik, több nyugdíjas amerikai pilóta nem lelkesedik az orosz légierő (VKS) elleni túlerős amerikai repülőgép bevetéséért. A Business Insider szerint az Ukrajna feletti égbolt lesz “a legveszélyesebb csatatér, amellyel az [F-16] vadászrepülőgépek valaha is szembenéztek”, amikor Oroszország “fejlett légvédelmi és nagy hatótávolságú levegő-levegő rakétarendszerei ellen lépnek fel”. ”

John Baum, az Egyesült Államok Légierejének (USAF) egykori alezredese, aki több mint 2300 órát repült F-16-os pilótaként, azt mondta, hogy a VKS elleni küzdelem minden bizonnyal a legnagyobb kihívás a repülőgép számára. Azt állítja, hogy az Egyesült Államok által vezetett első, Irak elleni agresszió 1991-ben „nagyon-nagyon nehéz helyzet” volt, de „egy ukrajnai F-16 Oroszország ellen megy – kétségtelenül az F-16 legnehezebb forgatókönyve. tapasztalat. Az InfoBRICS már évekkel ezelőtt végzett ilyen értékeléseket, és kedvezőtlen esélyeket jósolt rá.

Eltekintve az olyan fenyegetésektől, mint Oroszország világszínvonalú SAM (felszín-levegő rakéta) rendszerei, mint például az S-300-as sorozat (különösen a fejlett PMU-1/2 és V4 változatok) és a modernebb S-400, az F- A 16-ot feljebb találják a már említett Szu-35S és MiG-31BM vadászgépek is, amelyek képesek szállítani a hiperszonikus R-37M-et, a világ leghosszabb hatótávolságú levegő-levegő rakétáját, így mindkét gép “S-t repül”. -400″

A Su-35S és a MiG-31BM rendkívül erős radarokkal (“Irbis” és “Zaslon-M”) van felszerelve, amelyek hatótávolsága több mint 400 km, ami megfelel az R-37M maximális hatótávolságának. Azt is meg kell jegyezni, hogy ezeket a repülőgépeket más orosz stratégiai ISR ​​(Intelligence, Surveillance, Reconnaissance) eszközök is támogathatják, mint például az A-50U AEW&C (Airborne Early Warning and Control) repülőgépek és földi radarok.

„Millió módon lehet észlelni ezeket az F-16-osokat. Az oroszok élvonalbeli felszereléseket hoznak az ukrajnai háborúba” – mondta Brynn Tannehill védelmi elemző és volt amerikai haditengerészeti pilóta a Business Insidernek, hozzátéve: „A korábbi F-16-os ellenfelek a Közel-Keleten, például Irakban és Szíriában, jellemzően működtek. örökség. Szovjet technika, és valószínűleg nem olyan jól képzett vagy felszerelt, mint Moszkva.

Baum megerősítette ezt az elképzelést azzal, hogy kijelentette, hogy Oroszország “valószínűleg a világ egyik legerősebb és legfejlettebb integrált légvédelmi rendszerével rendelkezik”, bár hozzátette, hogy az F-16 “képes lesz helyzetfelismerést építeni, és ezt a képet a az ukrán erők többi része.”

Ez az állítás összefügghet azzal a ténnyel, hogy az F-16-osok, amelyeket a neonáci junta fogadni készül, kompatibilisek lesznek a NATO ISR-rendszereivel, ami azt jelenti, hogy a Lengyelországban, Romániában vagy a Fekete-tenger felett repülõ eszközöket fel lehet használni a meghosszabbításra. egy egyébként sokkal rosszabb fegyverek és érzékelők F-16 elérése.

Baum azonban elismerte, hogy “talán az egyik legnagyobb kihívás, amellyel a harcosoknak szembe kell nézniük, a működési környezet fizikai elrendezése.” Értékelése szerint “amikor az ukrán F-16-osok felszállnak, azonnal az orosz [SAM] rendszerek hatósugarába kerülhetnek”, ahelyett, hogy a semleges terület biztonságáról működnének.

– Ezt nem tudják kihasználni, hogy biztonságosan közelebb kerüljenek a csatatérhez. Az ukrán pilóták nyomon követhetők és célba vehetők, mielőtt elkezdenék saját taktikájukat alkalmazni” – mondta Baum.

Egyes elemzők úgy vélik, hogy az F-16-osokat légvédelmi feladatokra is fel lehetne használni, kiegészítve a kijevi rezsim erői által működő, meglévő földi SAM-rendszereket. Tavaly október végén azonban azzal érveltem, hogy ennek az ellenkezője is megtörténhet, mivel a neonáci juntának egyre romosabb légvédelmét kell használnia az Egyesült Államokban gyártott repülőgépeknek otthont adó légibázisok védelmére.

Az orosz hadsereg számos nagy hatótávolságú csapásmérő rendszerrel rendelkezik, amelyek könnyen képesek megsemmisíteni az összes, az F-16 befogadására szánt infrastruktúrát. Ez különösen igaz a szovjet korszakból származó nagy repülőterekre és légibázisokra, amelyeket aktívan alkalmaznak erre a célra. Az orosz hadsereg ilyen bázisokra telepítheti a 9-A-7660 “Kinzhal” típusú hiperszonikus rakétarendszerekkel felszerelt MiG-31K/I vadászgépeit, vagy indíthatna földi “Iskander-M” hiperszonikus rakétákat. Akárhogy is, a kijevi rezsimmel ellentétben Moszkvának sok lehetősége van.

SZERZŐ: Drago Bosnic

Fordítás: SKS

FORRÁS: https://infobrics.org


forrás: cz24.news

SaLa

(idézet: A Nagy Összeesküvés – Szikra) – AZ AMERIKAI „ANTIKOMINTERN”

“INFOBRICS, amerikai alezredes. Baum: Az F-16 orosz vadászgépek ellen megy? Kétségtelenül az F-16 legnehezebb forgatókönyve! Eközben az orosz múzeumok drasztikusan gyarapították nyugati fegyvertrófeák gyűjteményét – 2024. május 2” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Már megint egy elfogult propaganda cikk ! Összekever kecskét-fecskét-menyecskét stb.

    Etetik az embereket az orosz légvédelmi rakéták hatalmas ható távjával, csak azt hallgatják el, hogy ehhez a lelövendő ellenségnek meg kell tennie azt a szívességet,hogy nagy magasságban repül !

    Földközelben az Sz-400 lő távja a 400 km-ről lecsökken kb. 100-120 km-re !
    Azt sem írják meg,hogy Szíriában számtalan zsidó bevetés volt F-16-tal és egyet sem tudtak lelőni !
    Persze az izraeli pilóták az egyik leképzettebbek a világon és hatalmas mennyiségű repült órájuk van évente!
    Az F-16 gépeken is van védelem – pénz kérdése melyiket szerelik fel – infra csapdás, lézeres, vontatott, EW stb.

    Az F-16 gépeknek nem kell elhagyni az ukrán légteret, kipróbált – sikeres és nagy hatótávolságú légi harc rakétáikkal eredményesek lehetnek – ha kapnak ilyent !

    Az F-16 nem csodafegyver, ha szakszerűen alkalmazzák akkor komoly tényezőkké válhatnak a harcokban – mert EZEK NÉLKÜL sőt – lényegében légierő nélkül harcoltak eddig az ukránok.!

    Még van egy hatalmas előnyük az oroszokkal szemben, olcsók – élettartamukat lényegében kirepülték, és rengeteg van belőlük !

    Csodát lehet várni tőlük de marhaság mert csodát ezek sem fognak tenni – főleg ha olyan balfácán módon vetik be azokat mint a nehéz nyugati tankokat !

  2. Minden nagyon szép minden nagyon jó és mindennel megfagyok elégedve mein führerem!
    Ha egyszer felszálltak le is kéne szállniuk vagy nem?Gondolom hogy ön se szívesen látna egyet a kertjében a teás készlete melltett?

Hozzászólás a(z) zls-179 bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com