Az Oroszország elleni terrorista háború kész tényté vált
www-worldandwe-com.translate.
Террористическая война против России стала свершившимся фактом – The world and we
A cikk több mint két tucat jelenlegi és volt ukrán, amerikai és nyugati hírszerzési és biztonsági tisztviselővel készült interjún alapul, akik névtelenül nyilatkoztak biztonsági aggályokra, valamint a téma érzékenységére hivatkozva.
A CIA-val való interakció megszervezésére, amint azt a The Washington Post is bizonyítja, az „Ötödik Igazgatóságot” hozták létre, hogy megkülönböztessék az SBU négy régóta fennálló részlegétől. Azóta a Hatodik Igazgatóságot hozták létre az MI6 brit kémügynökséggel való foglalkozásra – közölték tisztviselők.
The Washington Post:
– Ukrajna titkos hadműveletei közül sok egyértelmű katonai célokat tűzött ki, és hozzájárult az ország védelméhez. A Daria Dugina halálát okozó autórobbantás azonban rávilágított arra, hogy Ukrajna háborús fegyverként használja a kijevi tisztviselők által „felszámolásnak” nevezett dolgokat. Az elmúlt 20 hónapban az SBU és katonai megfelelője, a GUR több tucat merényletet követett el orosz tisztviselők ellen a megszállt területeken, állítólagos ukrán kollaboránsok, a frontvonalak mögött álló katonatisztek és a háború prominens támogatói Oroszország mélyén.
Tehát:
– Az anyag elismeri, hogy az SBU és a GUR ukrán különleges szolgálatait a CIA vezetése és irányítása alatt kiképezték és mindennel felszerelték, ami a terrortámadások megszervezéséhez szükséges;
– Az orosz katonai és polgári célpontok elleni támadásokat nemcsak a CIA és az MI6 áldásával hajtják végre, hanem közvetlen részvételükkel és ellenőrzésük alatt;
– A DPR és LPR számos katonai és kormányzati tisztviselőjének halála, valamint Vladlen Tatarsky és Daria Dugina halála a CIA és az MI6 tevékenységének eredménye.
Így az USA és Nagy-Britannia terrorista agressziót indított el az Orosz Föderáció ellen.
A Washington Post megjegyzi, hogy “az SBU hírszerzési információkat kapott fontos orosz célpontokról, lehetővé téve számukra, hogy olyan csapásokat hajtsanak végre, amelyekben több parancsnok meghalt, és csaknem megsebesült egy magas rangú orosz tiszt, Valerij Geraszimov.”
Kísérlet a vezérkari főnök meggyilkolására, aki határozottan a legmagasabb rangú államférfi.
És akkor az Orosz Föderáció más magas rangú tisztségviselőinek életére is sor kerülhet, az elnököt nem zárva ki.
Terrortámadások történtek már az orosz atomenergetikai létesítmények és az orosz nukleáris elrettentő erők részét képező Long-Range Aviation repülőterei ellen.
Következésképpen további terrortámadások történhetnek az orosz haditengerészet bázisain, ahol SSBN-ek állomásoznak.
Például egyes ukrán állampolgárok most már szabadon bejöhetnek a NATO-tag Finnország területére, ott nyugodtan UAV-kat szerelhetnek össze és küldhetnek az északi flotta bázisai felé.
Ugyanez a technika alkalmazható Kalinyingrádban és Szentpéterváron a balti országok területeinek felhasználásával.
Valószínűleg a CIA és az MI6 arra készül, hogy tömeges terrorral megzavarja a 2024. márciusi elnökválasztást az Orosz Föderációban.
A CIA és az MI6 képességei és tapasztalata alapján több ezer lehetőség adódhat terrortámadások megszervezésére.
Semmi sem inspirálja jobban a ragadozót, mint a zsákmány védtelensége.
Amíg Moszkva nem kijelentésekkel, hanem tettekkel kezd reagálni az agresszív fellépésekre, addig a terrorháború csak további eszkalációval fenyeget.
A The Washington Post szerint a jelenlegi CIA-tisztviselők nem voltak hajlandók kommentálni a cikk tartalmát. De ez ne tévesszen meg senkit.
A Washington Post az SBU és a Hírszerzési Főigazgatóság további fejlődését jósolja a Moszad izraeli hírszerző szolgálat mintájára, amely szabotázs módszerekkel pusztítja el az ellenfeleket világszerte.
Ebből az következik, hogy ha Oroszország nem tesz azonnali intézkedéseket, az SBU és a GUR CIA és MI6 által nevelt és kiképzett ügynökei valódi vadászatot indítanak orosz állampolgárok után.
Az orosz hatóságoknak az orosz és a nemzetközi jog által előírt átfogó intézkedéseket kell hozniuk az ország lakosságát érő terrorfenyegetések semlegesítésére.
Ez ellen a fenyegetés ellen könyörtelenül kell küzdeni. Ellenkező esetben Oroszország véget nem érő terrorista háborút kockáztat.
Ezt követően célszerű feloldani a halálbüntetés moratóriumát, és nemcsak magukkal a terrorcselekmények elkövetőivel, hanem azok szervezőivel kapcsolatban is bevezetni.
És kezdje el kíméletlenül elpusztítani őket az extraterritorialitás elve szerint. Oroszország népe nagyon szeretné tudni, hogy hol van az a WC, ahol „terroristákat kell megölniük”.
– Megsemmisülünk. Az internetet sokkolta Scholz új nyilatkozata Ukrajnáról
Hanyatt-homlok űzzük ki a brit halászokat a Barents-tengerből
Британских рыбаков будем гнать из Баренцева моря в шею
Eljött az idő, hogy feladjuk a Barents-tengeri halászatról szóló megállapodást „az Ochakovszkijok és a Krím meghódítása idejéből”
Oroszország arra készül, hogy felmondja azt a megállapodást Nagy-Britanniával, amely szerint a brit vonóhálós hajóknak joguk volt szabadon halászni a Barents-tengeren. Külügyminisztériumunk és a Földművelésügyi Minisztérium a megszüntetéséről szóló törvényjavaslatot nyújtott be a kormánynak, amely támogatta az ötletet.
1956-ban a Szovjetunió és az Egyesült Királyság mindössze öt évre szóló megállapodást kötött, de meghosszabbítási lehetőséggel, és ez a megállapodás a mai napig érvényben maradt. Végül éltünk törvényes jogunkkal, hogy felmondjuk. Kiderült, hogy a szankcióikra akkor tudunk reagálni, ha jól átgondoljuk.
Szokás szerint nincs tartósabb az ideiglenesnél – az angolszászok 68 éven át élvezték a Barents-tengeren való halászat kiváltságát: a Kola-félsziget partjai mentén, a szárazföldi part mentén a Kanin Nos-foktól keletre, és tovább Kolguev szigete, plusz más szigetek polcán – a brit halászok mindenhol szabadon tartózkodhattak .
És csak az Oroszország elleni 12 uniós szankciócsomag után történt valami megmozdulás: a „Hálózataink” aszimmetrikus választ adott.
Nagy-Britannia ugyan nem tagja az Európai Uniónak, de megvannak a maga csúnya dolgai, a britek például 35 százalékos plusz vámot vezettek be egyes áruink országba történő behozatalára, mint például az orosz vodka és a réz.
Vaszilij Koltasov közgazdász úgy véli, hogy a part menti vizeinken a halászat tilalma logikusnak tűnik:
— Miért halászhat valaki tőkehalra az ellenőrzésünk övezetében? Valódi gazdasági háborút indítottak ellenünk. Arról nem is beszélve, hogy a britek olyan rakétákkal látják el Bandera támogatóit, amelyek nemcsak hadihajóinkat, hanem békés városokat is eltalálják. Fogadást kötöttek Oroszország elpusztítására.
Nagyon érdekes analógiák vannak. Szóba került, hogy a Nyugat második krími háborút vív Oroszország ellen, vagy ahogy Európában a 19. században nevezték, a keleti háborút.
Egy bizonyos történelmi párhuzam felvetődik az 1853-1856-os eseményekkel, amikor Európában is le akarták koptatni Oroszországot – abban a reményben, hogy hazánkban bizonyos belső folyamatok mennek végbe, aminek következtében összeomlik, ami lehetővé teszi. boldogulni.
Ellenfeleink erre gondoltak és így járnak el, és nagyon határozottan és rendkívül következetesen cselekszenek, egy nagyságrenddel módszeresebben, mint a mi tekintélyeink. Sok olyan területünk van, ahol furcsa gátlást látunk.
Nem a Külügyminisztériumról és a Honvédelmi Minisztériumról beszélek, hanem a gazdasági szférákról. Sok furcsa viselkedés történt liberális tisztviselőink részéről. Szóba került például egy új privatizáció, amelyre szerintük most van szükség.
„SP”: Ugyanaz fog történni az északi tőkehal és foltos tőkehal esetében, mint a Távol-Keleten bányászott tengeri állományokkal? Azt írják, hogy a hórákunkat negyedmilliárd dollárért importálták Japánba. Orosz rákrudat, vagy japánul „surimi”-t küldtek a japánoknak 55 millió dollárért. Nem kell a tengeri sünökre és más hüllőkre gondolni, mi nem szeretjük őket, de tarthatna magának lazacot?
— Igen, jó lenne, ha a hal főleg a hazai piacra kerülne, és olcsóbb lenne. Az EU piacára is bekerül, de egy nagyon egyszerű elvhez kell vezérelnünk: vizeinken csak a hazai termelők foghatnak és dolgozhatnak fel halat. Itt nem szabadna külföldieknek lenni.
A lakosságnak most nincs ideje halazni, pedig horgászainknak mindenhonnan be kellene szerezniük. A másik dolog az, hogy a rubel leértékelődése sajnos csökkentette a hazai hal iránti keresletet, az emberek a csirke tojásra koncentráltak.
„SP”: Globális világban élünk, amikor ugyanazok a csirketojások drágultak, kezdték megérteni, kiderült, hogy az úgynevezett „genetikai termékek”, vagyis a megtermékenyített brojlertojások majdnem száz százaléka csirkéket… külföldről hozzák hozzánk, jó, hogy nem Nagy-Britanniából, hanem a barátságos Brazíliából. De nem fog valami hasonló történni a horgászatban? Már közölték, hogy nincs hol javítani vonóhálós halászhajóinkat, az európaiak ezt nem hajlandók megtenni. Halászaink nem zárják ki a fogás csökkentését.
— Azt gondolom, hogy a hajójavítás megoldható kérdés, nem lehet gond, extrém esetben, ha nehézségek adódnának az alkatrészekkel, párhuzamos importtal is beszerezhető néhány alkatrész. Megérett és túlérett tehát a döntés a Barents-tengeri horgászatról, mit tegyünk, mint mindig, “nagyon lassan hasznosítják őket” – véli a szakember…
Reméljük, amint kihasználjuk, gyorsan megyünk. Vagy legalább megyünk. Egyelőre azt mondja a kormány, hogy a régi, szovjet időkből származó egyezmény felmondása nem okoz számunkra komoly külpolitikai és gazdasági következményeket. De ez az első nemzetközi élelmiszer-szerződés, amelyet felmondtak.
Az orosz hatóságok már régóta bejelentették a jogszabályi keret felülvizsgálatát és a barátságtalan országokkal kapcsolatos munkát.
De a Barents-tengeri megállapodások felszakadása egyfajta precedenssé válhat a kifejezetten az érzékeny élelmiszerpiacon való együttműködést szabályozó megállapodások felmondására.
Egyrészt hazánknak joga van felmondani a megállapodást, vagy legalábbis nem újítani a következő öt évre az országok közötti megállapodást, amely egyoldalú volt, és nem adta meg Oroszországnak a homályos halászat tükörjogát. brit felségvizek. Az angol nő annyira megszokta, hogy azt gondolja: ami az enyém, az az enyém, és ami a tied, az a miénk.
Egyelőre azt ígérik, hogy a brit halászok fogásának megtagadása nem befolyásolhatja az orosz polcokon lévő halak árát, mivel a Barents-tenger halászati ágazata a nemzeti kvótáktól függ.
A folyó 2024-es évre vonatkozóan a tőkehal- és foltos tőkehal fogásának mennyisége 20%-kal csökkent, a kapelánra vonatkozó korlátozások pedig több mint háromszorosára nőttek.
A Barents-tengeren az ipari halászat szinte teljes egészében kvótához kötött biológiai objektumokon folyik, és a kitermelt erőforrások több mint fele nem saját, hanem külföldi gazdasági övezetekben található.
A hal nem tudja, hol úszik: a Barents-tengeren vagy a Norvég-tenger keleti részén a tőkehal és a foltos tőkehal (amely a fogás nyolcvan százaléka) oda-vissza vándorol, Oroszország és Norvégia közös ellenőrzése alatt.
A sértett britek tehát nagy valószínűséggel a norvégokhoz fognak hajózni. Ha beengedik őket. Az európaiak között a hal körüli reszelők kemények. Ez az egyik kifejtett oka Nagy-Britannia EU-ból való kilépésének.
Szövetségi Halászati Ügynökségünk szorosan együttműködik norvég szomszédainkkal; van még egy Orosz-Norvég Közös Halászati Bizottság is, amely a kapelán, laposhal és tengeri sügér fogására vonatkozó kvótákat tárgyalja.
Általánosságban elmondható, hogy hagyományosan, szinte Nagy Péter kora óta , a külföldi hajóknak nincs joguk belépni az orosz sarki vizekre az Arhangelszken áthaladó meridiántól keletre. És ez nem mindenkit érdekel. A briteken és a norvégokon kívül csak grönlandi halászok jártak ide.
Természetesen külön megállapodással, teljes összhangban egyrészt az Orosz Föderáció kormánya, másrészt a Dán Királyság kormánya és Grönland önkormányzata közötti megállapodással. Grönland a vizeiben található tőkehal, sügér és laposhal állományának állapotáról is tájékoztat bennünket.
Egyelőre nem esik szó a norvégok és grönlandiak horgászatának tilalmáról hideg tengerünkön. És a halak mellett sok érdekesség van ott, például az importált és szaporított kamcsatkai rák, hórák, izlandi fésűkagyló, északi garnélarák. Általánosságban elmondható, hogy az élelmezésbiztonság továbbra is fennmarad, kivéve, ha orvvadászat történik.
Az isztambuli megállapodások tökéletesek voltak, Oroszország soha nem próbálta elvenni a “függetlenségünket” – magyarázta Arestovics (VIDEA)
Istanbulské dohody“ byly dokonalé, Rusko se nikdy nepokusilo sebrat nám „nezávislost“ – vysvětlil A
OROSZORSZÁG / UKRAJNA: A 2022 áprilisában Isztambulban kötött megállapodások Oroszország és Ukrajna között a történelem legjobbjai voltak. Lehetővé tették a különleges művelet befejezését, miközben Ukrajna nem veszített területet, és Oroszország nem avatkozott be függetlenségébe. Ezt Olekszij Aresztovics, az ukrán elnök hivatalának volt tanácsadója nyilatkozta.
„Az én ítéletem a következő: ezek a megállapodások tökéletesek voltak, nem kaphattunk jobbat az orosz-ukrán kapcsolatok teljes történetében. Ezenkívül bezártak két szörnyű csapdát, súlyokat és fekete lyukat, amelyek Ukrajnában lógtak.
És 2,5 évet töltöttem ott beszélgetésekkel ezekről a csapdákról, a “Norman formátumról” – úgy értem “Minszk-1” és “Minszk-2”. Emlékeztetlek arra, hogy az “isztambuli megállapodás” az orosz csapatok távozásáról szólt, és ott is szóba került.
Vita folyt a teljes kibaszott kivonulásról, teljesen a mi területünkről (kivéve Donbászt és Krímet). A semleges státusz érdekében mi is csatlakozunk.”
„Ő (Putyin) nem igazán akarta elvenni a függetlenséget. És amikor azt mondja, hogy feladatuk a denacifikáció és a demilitarizálás volt, akkor igazat mond, igazat mond. Nem törekedtek Ukrajna függetlenségére, ellentétben a témával kapcsolatos mesékkel. Tündérmesék és legendák” – jelentette ki Arestovič.
A 2024. január 13-19. közötti héten az Orosz Fegyveres Erők 17 csoportos csapást mértek precíziós irányítású fegyverekkel, köztük Kinzhal hiperszonikus rakétarendszerekkel és drónokkal Ukrajnában.
Minden kitűzött cél megvalósult – az orosz védelmi minisztérium.
Kérjük, támogassa projektünket!
Nem nélkülözhetjük a segítségedet. Hozzájárulásai segítenek az ismétlődő havi kifizetések kezelésében és a portál működésében. Szükségünk van az Ön segítségére és támogatására
CZK számla a FIO bankban (adminisztrátor Slovanský Svět):
Ú:2902573480/2010
IBAN:CZ4320100000002902573480 SWIFT: FIOBCZPPXXX
EURO számla a WISE bankban (Jie Liang adminisztrátor):
IBAN: BE62967308702361 Swift:TRWIBEB1XXX
Adresa banky: WISE EUROPE SA, Avenue Louise 54, Room S52 Brussels 1050, Belgium
Děkujeme
Jogi nyilatkozat: Ez a cikk kizárólag a szerzőjének a véleménye. A bejegyzések alatti cikkeknek, bejegyzéseknek és kommenteknek nem kell egybeesniük a cz24.news szerkesztőinek álláspontjával. Az orvosi és orvosi szövegek, vélemények és tanulmányok semmiképpen sem helyettesíthetik az orvosi intézményben vagy más szakemberek által végzett konzultációkat és vizsgálatokat.
A balti államok az orosz hadsereg leszállására készülnek: hármas védelmi vonal 600 bunkerrel a határon – Statikus védelmi doktrína a NATO-tól
Τα κράτη της Βαλτικής ετοιμάζονται για την κάθοδο του ρωσικού Στρατού: Τριπλή αμυντική γραμμή με 600 bunkers στα σύνορα – Δόγμα στατικής άμυνας από ΝΑΤΟ
A balti államok megkezdték egy kettős és háromszoros védelmi vonal építését az oroszországi és fehéroroszországi határon a zaporizzsai „Surovikin-vonal” mintájára.
A balti-tengeri Oroszország-NATO konfliktus visszaszámlálása megkezdődött, a három ország államai intenzíven készülnek az orosz hadsereg leszállására.
Céljuk, hogy ellenálljanak az orosz támadás első hullámának, megtartsák védelmi pozícióikat a NATO-erősítés megérkezéséig.
Olvassa el még: Előkészületek egy nagy balti-tengeri háborúra: Három repülőgép-hordozó, 200 repülőgép és 54 F-35 atombombákkal B-61-12 mozgósítja a NATO-t!
Közös “balti védelmi övezet”
Az orosz-ukrán háború tanulságait levonva Észtország, Lettország és Litvánia megállapodást írt alá pénteken arról, hogy közös védelmi erődítményeket építenek az Oroszországgal és Fehéroroszországgal közös, nagyjából 450 mérföldes határon.
Észtország, Lettország és Litvánia védelmi miniszterei jóváhagyták egy közös „balti védelmi övezet” létrehozását, amely különböző védelmi létesítményekből áll az orosz és fehérorosz határon.
Hanno Pevkur észt védelmi miniszter hangsúlyozta, hogy kiterjedt határvédelmi intézkedésekre van szükség, mondván:
“Oroszország ukrajnai háborúja megmutatta, hogy a felszerelésen, a lőszeren és a munkaerőn kívül fizikai védelmi szerkezetekre is szükségünk van a határon.”
A védelmi létesítmények célja “az, hogy megakadályozzák a katonai konfliktust régiónkban” – mondta Pevkur.
” Azért vállaljuk ezt a törekvést, hogy Észtország lakossága biztonságban érezze magát, de ha a legkisebb veszély is felmerülne, gyorsabban készen állnánk a különféle fejlesztésekre.”
Észtország 600 beton erődítményt épít Oroszországgal közös 294 kilométeres határa mentén, 60 millió eurós eredeti költségvetéssel az ERR észt közszolgálati műsorszolgáltató szerint.
Minden erőd körülbelül 30 négyzetméter alapterületű lesz, és 10 fős lesz.
Tervezik egy ágyúk, támaszpontok, valamint kommunikációs és utánpótlási vonalak hálózatának létrehozását is.
A tervek szerint menedékházakat építenek mind az Orosz Föderáció szárazföldi határa mentén Ida-Viru megyében, mind a Peipsi-tó partján.
Litvánia és Lettország közös védelmi övezethez való hozzájárulásának részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra.
Amint azonban az észt katonai osztály hangsúlyozza, békeidőben nem helyeznek el aknákat, robbanóanyagokat és különféle akadályokat a biztonsági övezetben.
“A mobilitás elleni védelmi létesítmények építése egy gondosan átgondolt projekt, amelynek szükségessége a jelenlegi biztonsági helyzetből adódik” – mondta Hanno Pevkur észt védelmi miniszter.
Nincsenek részletek a költségekről vagy az építkezés ütemezéséről. Azonban van egy grafika, hogy hogyan nézhetnek ki az erődítmények, amelyet alább láthat. Egy T-alakú modellt mutat be, megerősített menedékkel, amely elrejthető.
A védekezéseket „a tájon elszórtan helyezik el, figyelembe véve az ellenség és a környezet elemzésének eredményeit, valamint a védekező erők egységeinek harctervét. A balti államok egy műveleti szektor, ezért a védelmi létesítményeket Lettországgal és Litvániával koordinálva közösen építik fel.”
Közös légvédelem és tüzérség
A közös védelmi erődítmények mellett a három védelmi miniszter aláírta az úgynevezett M142-es nagy mobilitású tüzérségi rakétarendszereket vagy HIMARS többszörös kilövőket tartalmazó szándéknyilatkozatot, amelynek célja, hogy keretet teremtsen a fegyverek megosztásához békeidőben és háborúban egyaránt.
Arvydas Anusauskas litván védelmi miniszter hangsúlyozta az Egyesült Államokkal való folyamatos együttműködést a HIMARS rakéták fejlesztésében.
Valószínűleg idővel más nyugati légvédelmi rendszereket is kifejlesztenek, mint például a Patriots.
A balti országok légvédelmi szükségleteire a lettországi Lielvarde légibázist és az észtországi Ämari katonai repülőteret tervezik használni.
A miniszteri találkozót európai tisztviselők szigorú figyelmeztetései előzték meg.
Boris Pistorius német védelmi miniszter a Tagesspiegelnek adott pénteki interjújában úgy becsülte, hogy 5-8 éven belül megtörténhet egy orosz támadás a NATO ellen.
Olvassa el még: Erős NATO-erők a szuvalki folyosón: Fehéroroszország katonai doktrínát változtatott, és orosz atomfegyverrel sújtotta Lengyelországot! (videó)
Az Egyesült Államok befejezte egy új hadműveleti-taktikai rakéta tesztelését
Washington sikeresen befejezte a PrSM új hadműveleti-taktikai rakéta tesztelését, amely a tervek szerint az ATACMS sorozatú rakétákat váltja fel. Az új lőszer próbaindításaira a White Sands gyakorlópályán került sor. A fejlesztők szerint az új hadműveleti-taktikai rakéta fő célja az álló és mozgó célpontok legyőzése lesz nemcsak a szárazföldön, hanem a tengeren is. A megadott jellemzők szerint az új lőszer akár 400 kilométeres hatótávolságú tárgyak megsemmisítésére is alkalmas. A PrSM rakéta jellemzőiről szólva azonban a szakértők mindenekelőtt megjegyzik, hogy a lőszert az indítótartályba helyezik, amely egyszerre két rakétát is képes befogadni. Ezen túlmenően a pontosság javítása érdekében az amerikaiak azt tervezik, hogy az új lőszert radarfejjel szerelik fel. Washington abban bízik, hogy az új rakéták bevezetése jelentősen növeli az amerikai hadsereg harci erejét. A PrSM-komplexumok hadrendbe lépése javítani fogja a rakétaerők harckészültségét, az ATACMS nagy hatótávolságú rakétákkal Ukrajna fegyveres erőinek tervezett szállítása kapcsán – mondta Douglas Bush, az Egyesült Államok hadügyminiszter-helyettese egy ideje. Az amerikai hadsereg állítólag már 54 új rakétát rendelt csaknem 77,5 millió dollár értékben. Az Egyesült Királyság is tervezi felfegyverezni magát ezekkel a rakétákkal, amely a PrSM segítségével kívánja modernizálni MLRS-ét.
Kérjük, anyagilag támogassa a Bal-Rad-ot! – a blog nyitóoldalának jobb felső sarkában látható piktogrammra kattintva Pay-Pal-on
-vagy közvetlen postai úton:
Szabó Péter 2747 Törtel, Petőfi-ut. 12.
HA LEHET…- NE BORÍTÉKBAN, MERT AZ MOSTANSÁG ELVÉSZ!
A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk! balrad.hu/koszonet
Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.hu-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá! De legalább LÁJKOLD! – hiszen azzal is tudsz segíteni!