31 декабря ВС РФ ударили по базам самолётов-носителей Storm Shadow
December 31-én az orosz fegyveres erők csapást mértek a Storm Shadow rakétahordozók bázisán lévő repülőterekre.
December 31-én az orosz fegyveres erők csapást mértek arra a repülőterre , ahol az ukrán fegyveres erők NATO Storm Shadow cirkálórakétákat indító repülőgépei támaszkodtak.

Erről az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériuma számol be.
Az orosz hadsereg egy pilóta nélküli járműveket gyártó vállalkozást is eltalált a harkovi régióban található Chuguev térségben, valamint számos nacionalista katonai felszerelések üzemanyagraktárát Odesszában, Dnyipropetrovszkban és a Nikolaev régióban található Konstantinovka faluban.
Az orosz légierő által tervezett összes célpontot eltalálták.
Lvivben a nacionalista Roman Shukhevics múzeumát is drónok semmisítették meg.
Katonai hírek Csatlakozzon a Pravda.Ru oldalhoz
Kurátor Alekszandr Artamonov
Alekszandr Artamonov – katonai megfigyelő, a francia verzió szerkesztője, a “Control Shot” áttekintések műsorvezetője – a “Pravda.Ru” média holding csatornáján *
A Szu-57 félelmetes légi harci képességekre tesz szert: 80 000 font tolóerő és mesterséges intelligencia a csatában!
Το Su-57 αποκτά τρομακτικές ικανότητες αερομαχίας: Ώση 80.000 λιβρών και Τεχνητή Νοημοσύνη στην μάχη!
Az Izdeliye 30 névre keresztelt, 80 000 font tolóerővel rendelkező fejlett és erősebb Stage 2 hajtómű a United Aircraft Corporation (UAC) által az orosz légierőnek szállított összes jövőbeni Szu-57-es vadászgépet fogja hajtani.
A hipertekerésre képes hajtómű szuperszonikus sebességre képes felvinni a repülőgépet az utóégető bekapcsolása nélkül, ezáltal csökkentve a termikus lábnyomot, javítva az üzemanyag-hatékonyságot és a tolóerőt, miközben csökkenti a karbantartási költségeket.
A Su-57 az AL-41F-1S hajtóművekből származó NPO Saturn Product 117 motorral repül.
A Szu-57-est a folyamatban lévő ukrán háborúban használták az ukrán radarok megsemmisítésére, miközben a flotta egyes tételeit mesterséges intelligenciával (AI) is kiegészítették.
Az új hajtómű bejelentése újabb lépést jelent a repülőgép stabil működésében.
A TASS szerint “két magas rangú forrásra hivatkozva” minden 2024-ben az orosz légierőhöz (VKS) átadott Szu-57-es Stage 2 hajtóművet kap.
“A 2. fokozatú motort tesztelték, és üzemkész ” – mondták a források.
Ezt a hajtóművet a következő Szu-57-es sorozatba építik be, amelyet 2024-ben szállítanak az orosz légierőnek.
A Komszomolszk-on-Amur Repülőgépgyártól 2023-ban kapott tíz Szu-57-est szintén Stage 2 Izdeliye motorral szerelték fel.
Más szóval, a Stage 2/Izdeliye 30/AL-51F-1 ezentúl az orosz légierőhöz szállított Szu-57 állandó hajtóműve lesz.
Az új hajtóművet a régebbi Szu-57-esekre működési okokból nem szerelik fel
“Nem tervezik az 1. fokozatú hajtóműveket a Szu-57-esekben, amelyek már bekerültek az Aerospace Forcesbe, új hajtóművekre (mint ahogy) még az első motorral sem lecserélni” – mondta a tisztviselő.
Az oroszok régóta vártak egy jövőbeli háborút az Egyesült Államokkal és a NATO-val
A Szu-57-es egységek hiánya a meglévő flottából komolyan felborítja Moszkva hadműveleti számításait. Mert Oroszország nem engedheti meg magának a Szu-57-es szám csökkentését.
A stratégia fontos része a Szu-57 integrálása az S-70 Okhotnik pilóta nélküli légijárművel és más vadászgépekkel, mint a Szu-35, Szu-30SM és A-50U AWACS, egyetlen légierőbe.
Az új motor lehetővé teszi, hogy a Szu-57 1,5 és 1,6 Mach közötti sebességet érjen el, utóégetés nélkül!
Karol Dučák – Teherautók gyártása Oroszországban
Karol Dučák – Výroba nákladných áut v Rusku
OROSZORSZÁG: Az Orosz Föderációban 2022-ben az oroszellenes szankciók által érintett feldolgozóipari ágazatok közé tartozott a teherautó-gyártás, amely 2022-ben 24,3%-kal, 141 000 járműre csökkent az előző év azonos időszakához képest . (vö. https://www.rbc.ru/business/
2023-ban azonban drámaian javult a helyzet, és különösen az elmúlt hónapokban ígéretes eredményeket mutatott a kamiongyártás Oroszországban. Például 2023 szeptemberében az orosz teherautók gyártása “45,2%-kal nőtt tavaly szeptemberhez képest, és 17,1 ezer darabot tett ki. darabok. Idén augusztushoz képest a termelés 28,6%-kal nőtt, 2023 kilenc hónapjában 118 000 teherautó került le a futószalagról (+14% 2022 azonos időszakához képest).” (https://www.zr .ru) /content/news/948480-vpervye-
Éves összevetésben is jelentős növekedést könyvelhetett el a tehergépjárművek gyártása 2023 októberében, 2022 októberéhez képest 51%-kal nőtt, a legyártott teherautók száma elérte a 16,6 ezer darabot. 2023 szeptemberéhez képest viszont 2,9%-kal csökkent a termelés. 2023 tíz hónapjában 134 000 teherautót gyártottak (+17,6% 2022 azonos időszakához képest). (vö. https://tass.ru/ekonomika/
A rendkívül pozitív tendencia 2023 novemberében is folytatódott. Ebben a hónapban az Orosz Föderációban a tehergépjárművek gyártása 16,8 ezer darabra nőtt. Tavaly novemberhez képest 49,1%-os, 2023 októberéhez képest 1,2%-os növekedést jelent. Összesen 151 ezer teherautót gyártottak 2023 11 hónapjában, azaz 20,4%-kal többet, mint 2022 11 hónapjában. ( vö. https://www.zr.ru/content/
Oroszország legnagyobb teherautó-gyártói közé tartozik a KAMAZ, a GAZ, a ZIL, az URAL, a KRAZ és a szomszédos fehéroroszországi MAZ. E gyártók között a világ húsz legnagyobb teherautó-gyártójának egyike, a KAMAZ dominál, amely több mint 50 országba exportálja termelését. Az orosz autóipar egyik vezetője, amely folyamatosan dinamikusan fejlődik, új technológiákat vezet be és modernizálja a gyártást.
A vállalat már 2023. december 12-én elfogadta a 2030-ig tartó stratégiai fejlesztési programot, amely ambiciózus célokat tartalmaz a 806 milliárd rubel bevétel elérésére, a teherautó-eladások 60 ezer darabra való növelésére, és ezzel egyidejűleg a külföldi értékesítés 16%-os részesedésének elérésére. . A cég megerősítette azt a korábban kitűzött célt is, hogy “2023-ban több mint 42 ezer teherautót gyártsanak, 2024-ben pedig elérjék a 45 ezer jármű gyártási mennyiségét.” (https://www.autostat.ru/news/
Mondhatnánk, hogy az orosz autóiparban felszakadt a jó hír zsákja. Az egyik egy új teherautó-gyártó üzem megnyitása Magyarországon
a Volvo Trucks egykori oroszországi üzeme, amely Kalugában található. Az új tulajdonos az
AMO mérnöki társaság, amely az Industrial Investments része. 2023. december 14-től az üzemben megkezdték az URAL NEXT sorozat hazai teherautójának gyártását. 2024-ben ebből a járműből 2000 darabot kell legyártani. (vö. https://kaluga.bezformata.com/
Az orosz teherautó-gyártók ígéretes kilátásokkal lépnek be 2024-be. Helyzetük azonban a külföldi, elsősorban a termékeikkel az orosz piacot elárasztó kínai teherautó-gyártókkal való versenyben nem könnyű. Ennek ellenére a tehergépjárművek gyártásával foglalkozó orosz cégek továbbra is a gyártás mennyiségének és minőségének növelését tervezik. Hamarosan megtudjuk, hogyan teljesítenek a következő időszakban.
SZERZŐ: Karol Dučák
Kérjük, támogassa projektünket!
Nem nélkülözhetjük a segítségedet. Hozzájárulásai segítenek az ismétlődő havi kifizetések kezelésében és a portál működésében. Szükségünk van az Ön segítségére és támogatására
CZK számla a FIO bankban (adminisztrátor Slovanský Svět):
Ú:2902573480/2010
IBAN:CZ4320100000002902573480 SWIFT: FIOBCZPPXXX
EURO számla a WISE bankban (Jie Liang adminisztrátor):
IBAN: BE62967308702361 Swift:TRWIBEB1XXX
Adresa banky: WISE EUROPE SA, Avenue Louise 54, Room S52 Brussels 1050, Belgium
Děkujeme
Jogi nyilatkozat: Ez a cikk kizárólag a szerzőjének a véleménye. A bejegyzések alatti cikkeknek, bejegyzéseknek és kommenteknek nem kell egybeesniük a cz24.news szerkesztőinek álláspontjával. Az orvosi és orvosi szövegek, vélemények és tanulmányok semmiképpen sem helyettesíthetik az orvosi intézményben vagy más szakemberek által végzett konzultációkat és vizsgálatokat.
Kérjük, anyagilag támogassa a Bal-Rad-ot! – a blog nyitóoldalának jobb felső sarkában látható piktogrammra kattintva Pay-Pal-on
-vagy közvetlen postai úton:
Szabó Péter 2747 Törtel, Petőfi-ut. 12.
HA LEHET…- NE BORÍTÉKBAN, MERT AZ MOSTANSÁG ELVÉSZ!
A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk! balrad.hu/koszonet
Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.hu-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá! De legalább LÁJKOLD! – hiszen azzal is tudsz segíteni!
https://eadaily.com/ru/news/2024/01/01/devochka-4-let-popolnila-chislo-zhertv-terroristicheskogo-udara-po-belgorodu
Egy 4 éves kislány csatlakozik a belgorodi terrortámadás áldozatainak sorához
Ma
18:09
Vjacseszlav Gladkov. Illusztráció: TC „Putyin on Telegram”
A december 30-i belgorodi ágyúzás során meghalt lakosok száma elérte a 25 embert, akik közül 5 gyermek volt. Ezt Vjacseszlav Gladkov, Belgorod régió kormányzója nyilatkozta.
„Nagy bánatunkra 25 emberre nőtt a december 30-i belgorodi ágyúzás során megölt lakosok száma, akik közül 5 gyermek. A mai napon a területi gyermekkórházban meghalt egy 4 éves kislány, aki nagyon súlyos állapotban volt, mellkasi és belső szervi együttes sérülésekkel.”
– ő mondta.
Gladkov hozzátette, hogy lehetetlen volt evakuálni a gyermeket a disszeminált intravaszkuláris koaguláció (az erekben vérrögképződéssel összefüggő patológia) és az erős vérzés miatt. Szövetségi és regionális orvosok csoportjai az utolsó pillanatig küzdöttek a lány életéért.
„Részvétemet fejezem ki az elhunyt gyermek családjának és barátainak. Megértem, hogy nincsenek szavak, amelyek megvigasztalhatnák ezt a gyászt. Ez jóvátehetetlen veszteség mindannyiunk számára.”
– mondta Gladkov.
Nem igazolható, hogy az ukrán fegyveres erők fegyveresei civileket lőttek Belgorodban. Kirill moszkvai és egész oroszországi pátriárka ezt december 31-én a belgorodi régió vezetőjének, az elhunytak és sebesültek hozzátartozóinak és barátainak, valamint a metropolisz papságához intézett levelében jelentette ki.”
+
https://www.mk.ru/politics/2024/01/01/kolichestvo-pogibshikh-v-donecke-pri-nochnom-obstrele-uvelichilos-do-chetyrekh.html
Négyre nőtt az éjszakai ágyúzás során meghalt emberek száma Donyeckben
Pushilin: négyre nőtt a halálos áldozatok száma Donyeckben az éjszakai ágyúzás után
Pushilin: négyre nőtt a halálos áldozatok száma Donyeckben az éjszakai ágyúzás után
Az Ukrán Fegyveres Erők (AFU) szilveszterkor bombázták Donyecket. Ennek eredményeként vannak halottak és sebesültek. Korábban közölték, hogy az előzetes információk szerint hárman haltak meg. Most, ahogy a DPR kormányzója, Denis Pushilin elmondta , jóváhagyott adatok szerint a halálozások száma négyre nőtt.
„A donyecki Vorosilovszkij kerületben történt lövöldözés eredményeként azt mondhatjuk, hogy négy halottunk van” – mondta a köztársasági elnök a Teelgram csatornáján közzétett beszédében.
Emellett hozzátette, hogy a donyecki éjszakai ágyúzások következtében az áldozatok száma elérte a 13 főt, közülük ketten a Donyecki Klinikai Területi Orvosi Egyesület (DCTMO) tagjai, állapotukat közepesre értékelik.
Pushilin elmondta, hogy az ukrán fegyveres erők azt a célt tűzték ki, hogy minél több kárt okozzanak a polgári lakosságnak, mivel kazettás lőszert használtak a csapáshoz.”
Puyin arról nyilatkozott,hogy az ukránok 400-450 tankot kaptak, az oroszok meg egy éven belül 1600 db-ot fognak gyártani és felújítani, sőt még több is lesz !
Persze megint hazudott de főleg csúsztatott, ezt az orosz kommentelők így véleményezték.
( Nincs kiválogatva, folyamatos kommentek !)
“65 hozzászólás
INFORMÁCIÓ
Kedves Olvasó! Ahhoz, hogy megjegyzést fűzhessen egy kiadványhoz, be kell jelentkeznie .
Aken
Aken
+3
Ma, 17:09
Kár, hogy nem mondtam el, hány repülőgépet szállítottak le. Különben le-lelövik, és egyre többen vannak.
takarékos
takarékos
-6
Ma, 17:13
Egyetértek, hogy a tankok elengedhetetlenek a háborúhoz. De rajtuk kívül számos nagyon nehéz pillanat is van – például nincs egységünk az ellenség MLRS-ei elleni küzdelemhez, azonosításhoz és megsemmisítéshez. A probléma ismét a nagy hatótávolságú tüzérség hiánya, a koalíciós szárazföldi erők darabonkénti nem befolyásolják a front helyzetét. Ezt kell most a Honvédelmi Minisztériumnak kiemelten kezelnie, hogy ezeket a problémákat a lehető legnagyobb mértékben megoldja.
Arzoo
Arzoo
+14
Ma 17:25
Alig néhány napja az Északi Katonai Körzet övezetében látták a koalíciót. Amennyire én tudom, először. Nem írom le pontosan hol. Nos, azt hiszem, megérti, hogy van ott egy különleges bukméker. Remélem, a szállítószalagos gyártás létrejött.
NW
NW
0
Ma, 19:48
pár napja a koalíciót az északi katonai körzet övezetében látták
Szóval csak néhány. nappal ezelőtt Chemezov bejelentette a koalíció szállításának megkezdését az NWO zónában.
Orosz macska
Orosz macska
+7
Ma, 17:29
Idézet: Lean
Egyetértek, hogy a tankok elengedhetetlenek a háborúhoz. De rajtuk kívül számos nagyon nehéz pillanat is van – például nincs egységünk az ellenség MLRS-ei elleni küzdelemhez, azonosításhoz és megsemmisítéshez. A probléma ismét a nagy hatótávolságú tüzérség, a darabonkénti koalíciós szárazföldi erők hiánya.
Ez azt jelenti, hogy a hangsúlyt a nagy hatótávolságú önjáró lövegek gyártására kell helyezni – különben kiderül, hogy egy harckocsit küldenek a frontra, és önjáró fegyverként használják …
Gyártson irányított lövedékeket az Uragan számára és Smerch MLRS – használja őket az akkumulátor elleni hadviselésben.
Szia
frruc
frruc
+12
Ma 17:45
Az orosz hadsereg meghatározott katonai célpontokat támad meg.
Nos, rossz tárgyakkal kezdtük.
…..hogy a kijevi rezsim irodáiban régóta lógnak térképek, amelyeken Oroszország „5 vagy még több részre van osztva”.
Valamiért a GDP nem adta meg, hogy miért állnak még mindig ezeknek az irodáknak a falai és még ül is bennük valaki!!!
topol717
topol717
+1
Ma 17:50
Idézet: Lean
A probléma ismét a nagy hatótávolságú tüzérség hiánya, a koalíciós szárazföldi erők darabonkénti nem befolyásolják a front helyzetét.
A „tornádók” könnyen helyettesíthetik a nagy hatótávolságú tüzérséget.
Úgy tűnik, a “Tornado-G” is megnövelt hatótávolságot ígér.
takarékos
takarékos
-1
Ma, 18:32
Minden olyan, mint mindig – egy rakás bolond bolondmínuszt adtak, magyarázat nélkül, és örülünk, hogy büntetlenül elrontottak valakitbolond bolond bolond
NW
NW
0
Ma 19:39
Az önjáró fegyverek azért jók, mert a lövedékek nem tévednek el, de vannak rakétafegyvereink, amelyek le tudják győzni őket. Ennek ellenére a gyenge pont a célpontok kijelölése, különösen a mobil célpontok esetében. Ebben a tekintetben a drónok fejlődésére való fogadás indokolt lehet. És van evolúció.
Ács
Ács
+5
Ma, 17:18
“Mindig felzárkóztunk: az Egyesült Államok létrehozta az atombombát, a Szovjetunió pedig csak felzárkózott. Nem voltak szállítójárműveink vagy nukleáris fegyvereket szállító hordozóink. Nem volt stratégiai repülés. A Szovjetunió felzárkózott. Az első interkontinentális hatótávolságú rakéták itt sem jelentek meg, a Szovjetunió felzárkózott. Ma egyedülálló helyzet áll előttünk az új és jelenkori történelmünkben – utolérnek minket” – mondta Vlagyimir Putyin.
Én személy szerint „mellett” vagyok, bár vannak, akik „ellen” vannak.
Chepa
Chepa
-16
Ma, 17:26
Adja Isten, hogy egy év múlva lepárolják, és akkor már elképzelni sem akarják. De egyelőre utolérik a GDP-t, és hisz benne
frruc
frruc
+4
Ma, 18:08
Chepa
De míg a GDP utoléri és hisz benne…..
Ha továbbra is a nyersanyagokat és a szellemi potenciált nyugatra és keletre tereljük, akkor örökre felzárkózunk, és ott fogunk ülni, ahol az elmúlt 50 évben voltunk.
Deon59
Deon59
+1
Ma, 17:36
Nos, hogy ők milyen módon utolérnek minket, nálunk minden „analóg”, azaz digitális vagy egyedi példányban van, és van analógjuk, ami szolgálatban van.
ROSS 42
ROSS 42
+2
Ma, 17:38
Idézet: asztalos
Ma egyedülálló helyzetben vagyunk az új és jelenkori történelmünkben – utolérnek minket ” – mondta Vlagyimir Putyin.
Én személy szerint „mellett” vagyok, bár néhányan „ellen” vannak.
Azt hiszem, a felhasználók 90%-a egész életében abban reménykedett, hogy Oroszország vezető szerepet tölt be. Talán nem mindenben. Csak azokban a pozíciókban legyen, amelyek lehetővé teszik a szuverenitás és a gazdasági függetlenség megőrzését. Sajnos vannak olyan tények és konkrét számok, amelyek azt mondják, hogy csak néhányuk esetében vagyunk az első tízben.
És gyakran a helyzet a következő kérdés megválaszolásához hasonlít: „Mit gondol a tyúk, amikor megszökik a kakas elől?”
– Túl gyorsan futok?
Shikin
Shikin
+8
Ma, 18:07
Oroszország jelenleg a 9. helyen áll a lakosság számát tekintve. Igen, van egy hatalmas országunk (valószínűleg 70 százaléka alkalmatlan lakhatásra), sok különböző erőforrásunk (amit sokszor nehezebb kitermelni, mint más országokban), fejlett iparunk, tudományunk, oktatásunk (minden probléma ellenére).
De a korlátozott munkaerő-források miatt Oroszország soha nem lesz képes vezető szerepet tölteni a tudomány és a technológia számos területén, különösen a tömegcikkek előállításában. De úgy tűnik számomra, hogy még mindig lehetséges vezetőnek lenni a kulcsfontosságú iparágakban, fontos a prioritások helyes meghatározása. Jobb gépeket gyártani és eladni, ruhákat vásárolni, mint fordítva (például).
Az önellátáshoz és az önelzáráshoz vezető út pedig véleményem szerint egy zsákutca.
ROSS 42
ROSS 42
+1
Ma, 18:26
Idézet: shikin
Az önellátáshoz és az önelzáráshoz vezető út pedig véleményem szerint egy zsákutca.
Nemcsak tökéletesen megértelek, de az érveiddel is egyetértek. Az a tény, hogy az önellátás nem a vágy tárgya, és nem csodaszer a betegségekre. De Oroszország a természeti erőforrások és a megtermelt mezőgazdasági termékek tekintetében önellátó ország. Hazánk fő jellemzője, hogy az édesvízkészletek tekintetében a második helyen állunk – az emberi életet biztosító második komponens (levegő, víz, élelem, ruha…)
És tényleg hülyeség olyat venni, amire képesek vagyunk. hogy magas szinten és minőségben tegyük magunkat. Ami az eladást és a vásárlást illeti, ezt az elméletet a Gaidar-Chubais gazdasági liberálisoktól tanultuk és a gyakorlatban is teszteltük.
frruc
frruc
0
Ma 18:30
shikin
….. fejlett ipar, tudomány, oktatás (minden probléma ellenére).
Ez minden bizonnyal igaz. De a világ melyik országában dolgoznak zseniális felsőfokú mérnöki és informatikai végzettséggel rendelkező szakemberek őrként és hackmunkásként a javításokon? A többi pillanatról nem is akarok beszélni. Ami a fejlett iparunkat és mezőgazdaságunkat illeti, tartózkodnék a nyilatkozattételtől.
MainJet88
MainJet88
+4
Ma, 18:57
So-so példa. Itt dolgoznak mérnökök és informatikusok őrként?
Iszonyatos hiány van mindenhol tervezőkből, technológusokból stb. És általában hallgatok az informatikusokról.
frruc
frruc
-1
Ma 19:10
MainJet88
Itt dolgoznak őrként a mérnökök és az informatikusok?
Ismerek ilyen embereket, köztük a rokonaim is. Mi lep meg annyira?
Szergej1972
Szergej1972
+5
Ma, 19:27
Egy jó informatikus mindig a szakterületén talál munkát.
frruc
frruc
0
Ma 19:30
Sergej1972
Egy jó informatikus mindig talál munkát a szakterületén.
Ezt jogosan mondják. Megtaláltam és elmentem Stockholmba. Előtte pedig aranyéremmel végeztem az egyetemet.
NW
NW
-1
Ma, 20:08
a korlátozott munkaerőforrások miatt Oroszország soha nem lesz képes vezető szerepet tölteni a tudomány és a technológia számos területén
Úgy tűnik, felfedezted az univerzum egy új törvényét)) Ha valami, Japánban kevesebb az ember, és sokkal romlottabbak is… Nem minden alakul olyan lineárisan. Munkatermelékenység, ipari feltárás, együttműködés a Középbirodalommal, sőt a lakásépítés hihetetlen ütemének csökkentése és a munkaerő felszabadítása – mindez jelentős lehet.
Szellem1
Szellem1
0
Ma 17:49
Vannak fegyverek, amelyeknek nincs analógja, de mint látjuk, ez nem riasztja el a Nyugatot, és szükség van „nincs analógokra” a csatatéren és tömegesen.
zloybond
zloybond
+3
Ma, 18:32
Nos, a Nyugatnak semmitől sem kell félnie. Ott fegyvereket gyártanak, külterületre küldik az Oroszországgal vívott háborúba. Oroszország pedig megbízható beszállítóként stratégiai árukat (fémeket, olajtermékeket, gázt stb.) szállít Európának, hogy továbbra is fegyvereket oszthassanak Kijevnek.
Pilóta_
Pilóta_
+8
Ma 17:50
Az első interkontinentális hatótávolságú rakéták valójában itt sem jelentek meg.
Nekünk van. Ez az R-7, 1957. Eleinte az európai és ázsiai bázisok száma miatt az amerikaiaknak nem volt szükségük rájuk. Aztán elkezdték utolérni.
Chepa
Chepa
+2
Ma, 17:24
A légi felderítést nem létezőnek, a nagy hatótávú felderítést a nagy hatótávolságú felderítéssel nemlétezőnek tekintik, de a kommunikációról hallgatok.
Bombaher
Bombaher
+6
Ma, 17:26
Elfelejtettem hozzátenni. 450 tankkal látják el őket, mi pedig 1500-at semmisítünk meg, és így tovább minden évben..) Laosz sajtószolgálata nem hagyja, hogy hazudjatok, kérdezzék meg tőlük
FoBoss_VM
FoBoss_VM
+11
Ma, 17:26
Putyin, hol a normális kommunikáció a fronton? Hol a koalíció, hol a reb és az ellenütő? Hol van a normál felszerelés és védelem?
URAL72
URAL72
-1
Ma, 20:28
FoBoss, most én vagyok az élen. És most eladták nekem a Silok 02M elektronikus hadviselési rendszert. Mivel nincs elég rab katona, a gyalogságnak párhuzamos szakterületeket kell elsajátítania. Sőt, senki sem ment fel a fő feladatok alól. Az ellenakkumulátor is létezik és nő a szemünk láttára, bár még van hova fejlődnie. Valahogy kibírjuk a Koalíció nélkül, és a kapcsolatunkkal is. Te jobban tudsz a kanapéról, mint én az árokból? Szükséged van erre, mint nekem? És mi köze ehhez Putyinnak? Ön azok közé tartozik, akik átkozzák Putyint, amikor kifogy a papír a vécéből? Ne mérgezd meg a saját méreged, tengerész!
Msi
Msi
+1
Ma, 17:29
Vlagyimir Putyin többek között kitért az ukrán néphez való viszonyulás kérdésére is. Az elnök ismét hangsúlyozta, hogy Oroszország nem tekinti ellenségnek az ukránokat
Hogyan látnak minket többnyire? Ez a fontos a harci műveletek végrehajtása során… Az ukrán társadalom nagyon meg van fertőzve a náci eszmékkel. Nagyon nehéz „fehér kesztyűvel” harcolni…
szemben28
szemben28
-1
Ma, 17:38
Az ukrán társadalmat nagyon megfertőzték a náci eszmék. Nagyon nehéz „fehér kesztyűvel” harcolni…
Az ukrán társadalmat megfertőzte a népi idiotizmus, enyhén szólva nyersebb formában.wassat
PVV66
PVV66
+6
Ma, 17:42
Purgomet. Már egyetlen szavát sem hiszem el. Mínuszíthatod.
csont1
csont1
-5
Ma, 17:42
És ki szállította az ukránokat 450 tankkal? – A GDP-nek egyáltalán nincs információja?
Stas157
Stas157
+11
Ma, 17:42
. “Megértem. Magam is nagy bajban vagyok. Meg akarom kérdezni: meg kell tennünk ezt?”
És elmondom, mit kell tenned. Nem kellett elhagyni a harkovi régiót egészen az orosz határig. Íme, mit kellett tenni. És a saját hibáidért is felelősséget kell vállalnod. Ez az, ami megkülönbözteti a jó vezetőt a rossztól.
Msi
Msi
+1
Ma 17:48
És elmondom, mit kell tenned. Nem kellett elhagyni a harkovi régiót egészen az orosz határig
Ami megtörtént az megtörtént. Nos, a Belgorod elleni támadásokhoz legalább le kell kapcsolni a villanyt a 404 fős lakosság előtt. Nagyon boldogok voltak, és a közösségi oldalakon csapkodtak… Jönnek a fagyok Oroszország európai részére, és ez is fog. a külterület lakóit érinti…
Fut Fut
Fut Fut
0
Ma 17:48
Kiderült, hogy a vezetőt negyedszázadon keresztül tisztelt partnerei vezették az orránál fogva? Az lehetetlen.
Halász
Halász
+3
Ma, 18:03
Kár, hogy a demográfia nem olyan, mint a tankoknál
A megjegyzés törölve lett.
Rt Rt
Rt Rt
+2
Ma, 18:05
A bors tiszta. hogy egy hosszú háborúban a haladás és a növekedés győzni fog
Rendes
Rendes
+7
Ma, 18:06
Furcsa logika. Majd spekulálok. Tehát mi van: az ukránok nem az ellenségeink. Vegyük ezt, és tartsuk szem előtt. Akkor az a kérdés, hogy ki az ellenség? Az uralkodó klikk, a kormány. Akkor a logikát követve pontosan élnek, a kérdés az, hogy miért élnek, ha azt a logikát követjük, hogy a hétköznapi ukrán nép nem ellenség?
További. A döntéshozó központ közvetve Sumériában, a valódi központok Londonban és Washingtonban találhatók. Ismét az a kérdés, hogy ezek a központok miért működnek a mai napig, vagy finoman szólva felteszem a kérdést: miért befolyásolják mégis a zajló eseményeket?
Összegezve: mindenki tudja hol, ki és hogyan, de senkihez nem nyúlnak hozzá. De az ukránok nem az ellenségeink. De katonáink és tisztjeink biztosan nem az ellenségeim, mit tegyek?
frruc
frruc
+3
Ma, 18:54
Közönséges
De az ukránok nem az ellenségeink.
Hmmm, egyszerűsítsd, menj az ellenkezőjéről. Kérdezd meg ugyanezeket az ukránokat, hogy kik az ellenségeik? Nem is akarok erről írni, a válasz egyértelmű. Ráadásul nem 2014-ben, hanem jóval korábban fertőződtek meg ezzel. Ez minden.
Rendes
Rendes
+4
Ma, 19:07
Itt nem lehet két vélemény. Ez a politikai korrektség már megtette a magáét. Kénytelen vagyok így gondolkodni, vagy mi?
Msi
Msi
+3
Ma, 19:07
Ráadásul nem 2014-ben, hanem jóval korábban fertőződtek meg ezzel. Ez minden.
Az átlagéletkor a hadseregben 53 év. Ezek a legideologikusabbak. Nagylelkű ukránok. De problémás a fiatalokat az egész világra terelni. (persze nem mindegyik). Egyetértek veled. A Belgorod régióban élve gyermekkorom óta hallottam, hogy valahogy ezért élünk jól, de a Kurszk Moszkvai régióban ott rosszabb. Nem tudom, kinek volt az az illúziója, hogy a konfliktust el lehet kerülni.
frruc
frruc
+4
Ma 19:17
Msi
nem tudom, kinek volt az az illúziója, hogy a konfliktus elkerülhető.
Együtt éltem és szolgáltam ezekkel az ukránokkal. Minden 1992-ben kezdett eszkalálódni, és ezt csak egy vak ember nem vette észre, és valamiért itt úgy döntöttek, hogy mesélnek nekünk, és tésztát akasztanak a fülünkre.
Rendes
Rendes
0
Ma, 20:38
Ha egy veszett kutya szalad felém, először lelövöm, aztán kiderítem, hogyan fertőződött meg, és honnan származhatott. Egyébként terroristákról van szó, ahogy Zakharova mondja, és az SVO-t úgy hajtják végre, mint egy rendőri akciót.
Sztálin is az utolsó pillanatig halogatta a háborút, és azt akarta hinni, hogy Németország nem támad. Az ilyen hit eredménye több tízmillió szovjet ember. A globális Nyugattal való háború elkerülhetetlen. Meddig áltatod még magad?
Vajon ki égette fel a szakszervezeti házat, ők is ukránok voltak? A bélyegzős fényképek pedig az égő Krími hídon, nők fotózkodnak, ezek is ukránok, és akik a gyerekvilágban „halott ork” néven vett játékokat a gyerekeiknek, vagyis harcosaink, ezek is átkozott ukránok. ? És az étlapon szereplő ételek gúnyos nevekkel katonáinkról, ki halt meg?
Szóval hol rejtőznek ezek a „normális” ukránok, hol keressem őket, hadd magyarázza el az elnök úr, hogyan lehet észlelni őket, és milyen mérőeszközt kell használni, ahol a kijelzőn ki lesz nyomtatva – „NEM AZ ELLENSÉG”?
tátrai
tátrai
0
Ma, 20:39
Miért, ha a szovjetbarát orosz és ukrán nép képesen és békésen élt együtt, akkor a szovjetellenes orosz és ukrán nép miért gyűlöli a szovjet népet és egymást?
osp
osp
+2
Ma, 18:11
Idézet: FoBoss_VM
Putyin, hol a normális kommunikáció a fronton? Hol a koalíció, hol a reb és az ellenütő? Hol van a normál felszerelés és védelem?
Az első dolgokhoz megfelelő szintű elektronikai alkatrészekre, elektronikai iparra, berendezésekre, félvezetőgyártáshoz szükséges anyagokra van szükség.
És igen – a GLONASS jel pontossága/sebessége nem lehet rosszabb, mint az amerikai GPS.
Enceladus
Enceladus
0
Ma 18:30
Idézet: osp
És igen – a GLONASS jel pontossága/sebessége nem lehet rosszabb, mint az amerikai GPS
A pontosság azon a szinten különleges… teljesítmény? És mi van a Glonasszal, a fénysebesség nálunk hirtelen 300 ezer km/s alatt van, a feldolgozáshoz pedig teraflopos szuperszámítógépek kellenek?
osp
osp
0
Ma, 18:38
Tegyük egy kicsit helyre a dolgokat.
2022.február 24-ig Ukrajna és a NATO provokálta Oroszországot, de Oroszország támadta meg Ukrajnát.
Negyedgőzzel, félgőzzel, elcseszve, és hibát hibára halmozva, de megtámadta. Miért várja el Oroszország, hogy a megtámadott majd mosolyogva kapituláljon. Esetleg testvérnek tartsa. Ukrajna nem akar kapitulálni, ezért a lehetőségekhez képest védekezik, vagy ellentámad. Azért, hogy az ukrán kapituláció az elcseszett kezdés ellenére mégis bekövetkezzen, Oroszországnak változtatnia kell(ett). Változtatott? Igen, még szarabbul folytatta, mert kivonta laikus erőit az egyszer már elfoglalt területről.
A megtámadott persze vérszemet kap. Összetoborozza a Világ 52 államát Oroszország ellen, aki mindezt totojázó és tehetségtelen hadvezetésének köszönhetően tűrte. Innentől azért kell drukkolni, hogy a félszeg agresszor – akit egyébként 2 milliárdan támogatunk -, nehogy már csúfos vereséget szenvedjen. Surovikin vonalának, és Prigozsin állhatatosságának köszönhetően a csúfos vereséget sikerült elkerülni. Az eredményeket felmutatókat azonban Putyinék kiiktatják, így a belső leszámolás egyik következménye az újabb totojázás. És érkeznek az ukrán/NATO rakéták az orosz Fekete tengeri flottára, a SZU-34-esekre, Belgorodra, és mi a válasz? Ejnye-bejnye Nyugat, átléptétek a századik vörösvonalat is, irgum-burgum.
Ennyi. A félszeg agresszor szöszmötölhet és blöffölgethet tovább, és úgy jár, mint a fazékban fövő béka, amelyik együtt él a melegedő vízzel, nem érzékelve a reá leselkedő veszélyeket – csak itt a melegedő víz oroszok ezreinek halálát, nyomorát, a jövő felélését jelenti -, vagy oda teszi magát teljes mértékben, és atomhatalomhoz és a Világ legnagyobb országához méltóan rövid úton leszámol az ellenséggel, a cél szentesítve az eszközt.
Milyen ellenérvei vannak ennek? Hogy mit szól a Világ? Miért, most mit szól?
És most kit támogat a Világ? Azt az USÁ-t, amelyik atomot dobot Japánra, kiiktatta a panamai Noriegát – precedens az ukrán Zelenszkij ellen! -, napalmmal, foszforral bombázta Vietnamot, Irakot, Szerbiát, Granadát, Líbiát, bombázza Szíriát, több millió ártatlan ember halálát okozta….ehhez képest egy kemény , ütős fellépés Ukrajna ellen babazsúr lenne……
Tárgyszerűen összefoglaltad az eseményeket ! Lehet,hogy ezért néhány fan meg alulképzett kommentelő Veled is gyalázkodni fog !
De nem ezen múlik Oroszország és a világ sorsa. Nekem sem vonzó Putyin uralkodásának sok intézkedése – politikai gyilkosságok, az oligarchák mérhetetlen luxusa, a 20 éve tartó helyben járása , a hadsereg ostoba leépítése stb.
De még mindig jobb mint az álságos nyugat ! Ahol lényegében ugyanez van csak sokkal fejlettebben és szép csillogó csomagolásban. Az európai emberek migránsokkal való fegyelmezése, az LMBTQ meg hasonlók – mind nem sorolom fel.
Az általam idézett orosz kommentek is jelzik,hogy az orosz népnek is kezd elege lenni a sikerpropagandából, az oligarchák uralmából, a hazugságokból, a lényegében évtizedek óta tartó egy helyben járásból.
Putyin – az Oroszországban évszázadok óta megszokott -beteges titkolódzás miatt – még Xi elnököt sem tájékoztatta az ukrán akcióról amiért az bizony megorrolt rá, de ezt nem mutatja,viszont messze nem akkora segítséget ad mint amit megtehetne !
Sőt Putyin azt hibát is elkövette,hogy elmondta Xi elnöknek, szerinte még 5 évig is tarthat a háború !
Ettől kiakadt, és megkezdődött Kína nagyon óvatos lassú eltávolodása az oroszoktól.
Legfőbb jele,hogy kiszálltak az Antartik 2 LNG gáz projektből amit az oroszok egyedül talán nem is tudnak megcsinálni – pedig az lenne a jövő befektetése, mert a gáz csövek kiüresednek teljesen !
Nem írták alá a Szibéria Ereje 2 gázvezeték építését sem !
A külföldön zárolt – a magyar GDP másfél évi mennyisége – orosz vagyonról most fognak dönteni, az amerikaiak abból akarják fizetni az uránokat. Európa még hezitál ezen, de szerintem ebbe is bele fognak – naná ! – egyezni !
Szankciók alá helyezték az orosz gyémántbányászatot !
Oroszország összeveszett Indiával az orosz fizetési problémái miatt, több megrakott orosz tankhajó visszatért Oroszországba !
Az angolok már külön európai klikket szerveznek a ukrán támogatására, Orbánt is megkerülték egy 20 milliárdos összeggel.
A fronton vannak sikerek, ezeket felnagyítják és megint áltatják az embereket,hogy ” Putyin már győzött ” . Aztán kiderül, hogy sikeres és jó új orosz tarackokat még nem is látták a harcokban.
Ahogy írtam az ígéretes kiváló új fejlesztések akár 10 éve is az író asztalokban porosodnak, vagy csak egy-két ” kirakati ” példány létezik.
A szankciók lassan már érzékelhetőek az egyszerű emberek körében is.
Bár a kormánypárti sajtó szerint minden nap ” áttörnek ” ebből a valóságban és a térképeken is nagyon kevés látszik !
Ahogy írtad a sok kis csata is okoz veszteséget, de nagy sikert nem. Ezért is érdemes volna egy komoly offenzívával kényszeríteni a nyugatot arra, hogy fogják vissza magukat ! Támogatásuk nélkül kellene a két ( testvéri ?) népnek megoldani a gondjaikat !
Oroszországnak megvan az ereje egy komoly támadáshoz ! Szerintem még tehetséges tábornokai is vannak.
Eddig sajnos Putyin egy puha pöcs volt .
Sajnos igazad van, meg nem is. Putyin nem egy puha pöcs, hiszen heti rendszerességgel zuhannak ki ellenfelei a 3. emelettől a 15.-ig. Mint egy vicben olvastam az időzónák miatt Putyin úgy fejezte ki Prigozsin halála miatti részvétét a családjának, hogy a repülő még fel sem szállt. Putyinból olyan furcsa körülmények közt lett elnök, mint Hitlerből lett kancelár. Annak is volt hosszú kések éjszakája és az is tönkre tette a saját országát. Úgy látom a pénz háttérhatalom emberei ők, végrehajtják az utasításokat, Putyin nem engedi győzni a hadsereget, az ország gazdaságát is tönkre teszi, a III. világháborút készíti elő. A közel keleten szerintem nem lesz eszkaláció, Izrael közelében ezt nem fogják megengedni. A terv szerint az eszkalációnak az Orosz vonalon kell bekövetkeznie, és ebbe akarják Kínát is belekeverni. Kétfrontos háborúra kényszeríteni. A Ford repülőgép anyahajót is átviszik a Csendes óceánra, már nem kell Izraelt védenie. Régi amerikai reptereket újítanak fel a csendes óceán területén, a volt európai erők főparancsnoka azt nyilatkozta: még most technológiai főlényben vagyunk Kínával szemben, de nem sokáig, most kell támadnunk, mig ez fennáll.
Késő. A mostani stádiumban már túl érzékeny a sátáni organizmus. A most MÉG meglévő technológiai fölényük egy konfliktus esetén MÁR nem elegendő a hagymázas céljaik megvalósulásához. Úgy hiányzik nekik egy konfliktus, mint üveges tótnak a hanyatt esés. 🙂 Amire elegendő lenne a fölényük, NEM arra vágynak, – amire vágynának arra már csak békés körülmények között lenne elegendő. Persze nyilván ezerrel megy a dezinformáCION, de a pofájukról lerí a kétségbeesés… 🙂
Örülök,hogy megosztottátok véleményeiteket. Látom történelmileg képzettek vagytok a helyzet értékelésetek is reális.
Egyetértek Veletek. A kilátások tényleg nem rózsásak, a háborús feszültség folyamatosan nő !
Mindenki elkezdett felkészülni !
ű
Most olvastam – többször is mert hihetetlennek tűnt : az ukránok indiai, pontosabban M1A4 155 mm-es tüzérségi lőszert alkalmaznak ! INDIAIT !!
Mit csinálnak Putyin emberei ?
Azt olvastam,hogy a dedollárosítás nem jött be Indiában, összevesztek az olaj fizetésével kapcsolatban, de az ukiknak lőszert szállítani – ez már SOKK !
Meglepő lenne, ha közvetlen egy BRIKS alapítótól érkezett volna! Ukrajnába!
Mivel a masszív aknamunka ellenére sem sikerül bizalmatlanságot generálni az orosz és kínai egységben, így jönnek a többi államok?! a szövetségből?!
Miért nem lehet végre békében hagyni világunkat!
Ha 2024 a szeretet éve tudna lenni, egyből minden rossz és gonosz stornózódna!
Putyinnak csak nyalni szabad, kritizálni már kockázatos:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/01/02/allami-kezbe-kerult-oroszorszag-legnagyobb-autokereskedese/