Hatalmas füst, óriási zaj! Mi az? Eláruljuk: dieselmozdonyok hidegindítása!
M41 2171 ez így indul hidegen
Az M43 1148 hidegindítása pedig így zajlik
Így röffentenek be hidegben egy 40145 típust
A gallok CC 72176 típusú dieselmozdonya így röffen be egy fagyos reggelen
Az amerikaiaknak és a briteknek is vannak trükkös masináik – hidegindításilag!
“Hatalmas füst, óriási zaj! Mi az? Eláruljuk: dieselmozdonyok hidegindítása!” bejegyzéshez 4 hozzászólás
Kedves megfáradt monstrumok.
Némi ráfordítás,és még pár millió kilométerre megbízható járművek lennének,de az áram lobby mást akar.
Ma már csak kisegítők,de mindig lehetne rá számítani.
Műszaki dolgokhoz nem nagyon konyítok, de a dízelmozdonyokat mindig is szerettem.
Kedvencem a svéd gyártású NOHAB, amelynek brummogó hangját és lekerekített végeit kedveltem. Aztán ott volt az orosz Szergej mozdony, ami még mindig húz tehervagonokat. Gyerekkorom két meghatározó mozdonya volt. A NOHAB annyiból volt jobb, hogy télen közvetlenül fűtötte a személyvagonokat, míg a Szergejhez télen kapcsolni kellett egy villamos fűtő-vagont plusszban.
Ha valaki kedvelte a NOHAB-ot, Tapolcán megnézheti, a Vasútállomáson néha a remízben még láthatók működő példányok, és egy” félbe vágott” NOHAB -ot is kiállítottak. (Én néha elbringázok arra, és vén fejjel “mozdonyvezetőt” játszom. Mert belül az ember örökre gyerek marad.)
Kedves megfáradt monstrumok.
Némi ráfordítás,és még pár millió kilométerre megbízható járművek lennének,de az áram lobby mást akar.
Ma már csak kisegítők,de mindig lehetne rá számítani.
Ezekben nincs hidegindítást segítő izzítógyertya?
Hát már tényleg ideje lenne egy kis modernizációnak!
A dízel motor egyik lényege a kompresszió.
Ha az nincs,mert kopott a henger, dugattyúgyűrű,a szelepek felkopva,akkor a vége az utolsó videó,amikor már a motorolaj ég.
Műszaki dolgokhoz nem nagyon konyítok, de a dízelmozdonyokat mindig is szerettem.
Kedvencem a svéd gyártású NOHAB, amelynek brummogó hangját és lekerekített végeit kedveltem. Aztán ott volt az orosz Szergej mozdony, ami még mindig húz tehervagonokat. Gyerekkorom két meghatározó mozdonya volt. A NOHAB annyiból volt jobb, hogy télen közvetlenül fűtötte a személyvagonokat, míg a Szergejhez télen kapcsolni kellett egy villamos fűtő-vagont plusszban.
Ha valaki kedvelte a NOHAB-ot, Tapolcán megnézheti, a Vasútállomáson néha a remízben még láthatók működő példányok, és egy” félbe vágott” NOHAB -ot is kiállítottak. (Én néha elbringázok arra, és vén fejjel “mozdonyvezetőt” játszom. Mert belül az ember örökre gyerek marad.)