KÖZLEKEDÉSI AFFÉRBÓL SÚLYOS TESTI SÉRTÉS KÍSÉRLETE
Az erzsébetvárosi rendőrök őrizetbe vették azt a férfit, aki egyszer fejbe rúgta annak az autónak az utasát, amelyik nem engedte be a sorba az Erzsébet körúton.

A rendelkezésre álló adatok szerint 2019. szeptember 26-án kora este Budapesten a VII. kerületi Erzsébet körúton két fiatal lány egy Hondával araszolt a forgalomban, amikor egy Mitsubishi hirtelen eléjük vágott és keresztebe megállt előttük. Az autót vezető férfi átkiabált a két nőhöz és megfenyegette őket. A sofőr azt akarta elérni, hogy beengedjék a sorba. Miután ez nem történt meg a Mitsubishi sofőrje méterekkel odébb a dugóban a Honda mellé állt, kiszállt, feltépte a másik gépkocsi ajtaját és egyszer fejbe rúgta az anyósülésen utazó egyetemista lányt, majd elhajtott. A fiatal nő nyolc napon belül gyógyuló, könnyű sérülést szenvedett.
A rendőrök perceken belül a helyszínre értek, azonosították a Mitsubishi sofőrjét, és keresték. A férfi végül 2019. szeptember 27-én 11 órakor feladta magát a VII. kerületi Rendőrkapitányságon.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság VII. kerületi Rendőrkapitánysága súlyos testi sértés bűntett kísérlet megalapozott gyanúja miatt indított eljárást a 45 éves budapesti R. Zsolt ellen. A rendőrök a férfit őrizetbe vették és előterjesztést tettek letartóztatásának indítványozására. (police.hu)
Bal-Rad komm: “…feltépte a másik gépkocsi ajtaját és egyszer fejbe rúgta az anyósülésen utazó egyetemista lányt, majd…”
-Egészen elképesztő események zajlanak élőhelyünkön. Olyan morális mélységbe süllyedt már a magyarság, amiből kimászni szinte lehetetlenség! Mi történt velünk?
Kérjük, anyagilag támogassa a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on
vagy közvetlen postai úton:
Szabó Péter
2747 Törtel,
Petőfi-ut. 12.
A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk! balrad.ru/koszonet
Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.ru-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá!
Nem lehet nem eszre venni hogy az emberek nagy resze milyen mertekben butul el. Milyen mertekben idegenedik el egymastol es az okoljog az agreszivitas az arrogancia ervenyesul. S az intelligencia hianya elallatisodast is magaban hordoz. Barhol barmikor egymasnak ugranak s akar verre menoen eroszakoljak a masikra akartukat. Kimenve a kozlekedesbe mintha mar a kresz zabalyai kozott lefektetve lenne az anyazas a a szabalyok figyelmen kivul hagyasa az ontorvenyuseg. Orditva szitkozodva mutogatva tudatositja hogy nem ismered a kreszt mert nem mesz le a savodbol vagy nem szolgalod az o gyorsabb elore jutasat barmi aron. S ki szol neki ki szoritja bele a szabalykovetesbe.?! Nagyon szomoru.
Ahhoz már egészen hozzászoktam, hogy a középső ujjukat mutatják nekem, ha nem engedem be a türelmetlenkedőket (jellemzően felső kategóriás autósokról van szó), de azért azon én is megszoktam lepődni, amikor tekerik lefele az ablakot és a pofám szétverésével fenyegetnek.
Kihozzák a taknyos buli kurvák az állatot sokunkból.
Anyósülés?
Biztos megérdemelte.
A belső sávban 70-es táblánál ötvennel vonatozó,”‘figyelj már nekem te ne szóljál be”fasszopó önbizalom index 10/10-es rutintalan forgalom törő telefon nyomkodó köcsög kurvák.
Tudom miről beszélek.
Ja…, tényleg…szerint:
2019-09-29 – 18:14
“Biztos megérdemelte.”
Biztos, hogy nem érdemelte meg. Intelligens világban ez a kategória nem létezik.
De, ha Te így gondolod, akkor Te megérdemelnéd…
Inteligens világban ez úgy működik hogy ha valaki autópáján 130 hejett 95- tel kerüli a kamiont akkor senki nem villog neki nem mutogat hanem besorol mögé és megvárja hogy visszamenjen a jobboldali sávba vagy ha dugó van akkor mindenki beenged egy járművet magaelé a mellékútrol is ja hogy ez Hollandiában van, és nincs anyázás meg a többi durvaság
Anonimus szerint:
2019-09-29 – 21:40
Pontosan!
Te különösen megérdemelnéd.
Ja…, tényleg…szerint:
2019-09-30 – 16:59
Mi bajod van velem?
Jellemző a bmv, mercis, zsirdisznó cigány tempó, mert megtehetik, mert birka a magyar, ennyi.
Jellemző a bmv, mercis, zsirdisznó cigány tempó, mert megtehetik, mert birka a magyar, ennyi.Kinem mondhatom a véleményemet , mert valaki igy döntött na az meg háljon az anyjával.Ha már itt sem lehet.
… A közlekedési morál , a társadalmi erkölcsnek napi szinten gyakorolt része. Ott ahol sok
gépkocsi kerül közlekedési szituációba egymással, ott és akkor ” előbújik az állat ” egyre
több embernek nevezett ” két lábon járó lényből .” Jó ha tudjuk, ezek fő mozgató rugója a:
TÁRSADALMI SZAKADÉK , amely alapja a MAGÁNTULAJDON . ….
Na itt a másik.
Mai eset.
Parkolóból főútra hajtottam ki,a forgalom nem engedte,ergo látta hogy indexelek A SOR PEDIG ÁLLT de nem,NEEEEM engedett ki,nézett körbe-körbe mint aki ott sincs.
Mögötte jövő fickó méla hozzátok méltó elnéző és gúnyos mosollyal kiengedett,látta mi az ábra,visszaröhögtem megköszöntem.
Ti a NŐI autósok még az udvariasságot is magatoknak kívánjátok,holott nem randira hív valaki hogy visszautasíthasd besavanyodott seggfej,hanem egyszerű morál.
Neked meg mercisbmwszsírdisznó a jó édes apád faszát,született balfasz
Amilyen hisztis,agresszív állat SOK nő,inkább kussolnék a helyetekben,elhatárolódva.
Dehát ez a bal-rad női szekciója,sokat nem lehet itt tenni,még a közlekedést is érzelmi oldalról közelítitek.
Szerencsére sok hadügy miniszter is van köztetek,meg elnök,miniszterelnök,várjuk a JÖVŐT.
Mercisaudisbmwsbaszatlanok.
Ja…, tényleg…szerint:
2019-09-30 – 17:25
Nehéz kihámozni az írásodból a lényeget.
Egyrészt lehúzod azt, aki nem enged be, másrészt megköszönöd annak, aki beenged, ugyanakkor támadod azokat, akik a beengedés, türelem, tolerancia mellett kampányolnak. Akkor ez, most hogy?
Elmondom, hogy én hogy csinálom:
Ha valaki erőszakosan be akar jönni elém, akár parkolóból akár autópályán, azt nem engedem be. Aki láthatóan türelmesen várja a sorát, vagy látom, hogy szorult helyzetben van, azt beengedem. Soha senkit nem villogok le, nem megyek ezerrel, nem gondolom, hogy nekem sürgősebb, mint másnak. Nem gondolom, hogy mindenkinek az én gyorsabb haladásomnak kellene alárendelnie magát. Azt sem gondolom, hogy sorscsapás lenne, ha egy “tötyörgő” kerül elém, nem örülök ugyan neki, de nem akarom mindenáron megelőzni. Nem értek egyet a “takarodj a külső sávba” felszólítással, inkább azt mondom, hogy a közlekedés mindenki “keresztje” (normális világban nem kellene, hogy “kereszt” legyen), tudomásul veszem, hogy az utakon nem azonos képességű emberek közlekednek, nem sietnek egyformán, csak oda szeretnének érni. Ami a véleményem pikantériája, hogy manapság Mercivel járok. A BMW-seket mindig is utáltam, viselkedésük alapján pszichológiailag sérült embereknek tartom őket, kevés kivétellel.
Korábban egy tömegmárka autóm volt, és én is azt tapasztaltam, hogy a “német prémiumosok” erőszakosan le akarják nyomni a többieket. A Merciből más kép tárul elém, pedig ugyanúgy közlekedem ezzel is, mint korábban a Focusszal. A BMW-sek szokatlanul illedelmesek lettek, nem akarnak mindenáron megelőzni, sőt, az az érzésem, mintha a Mercit jobban tisztelnék, mint a saját márkájukat. Korábban is beengedtem magam elé mindenkit, aki megérdemelte, de, ha a Mercivel megállok és intek egy öreg suzukisnak, hogy menjen, meglepetést és köszönetet látok az arcán. Nem szeretném, ha nagyképűségnek tűnne (elfogadva közlekedésről jogosan alkotott negatív képet) , de Merciből egész másként néz ki az utak világa. Ezt én sem hittem volna, de nekem kb. fél év után ez a tapasztalatom. Nem kellene, hogy így legyen, de szerintem így van. Mondom ezt 40+ éves vezetői engedéllyel, közlekedési tapasztalattal és autóversenyzői múlttal.
…és most Te következel, hogy hogy csinálod?
Aki megérdemli…
Autóversenyző….
Nekem a jogsim ( is ) a kenyerem,a szakmám már leírtam régebben.
Nem tudod,annál nagyobb az egód hogy elolvasd,emlékezz.
Na lássuk,-én nem versenyeztem,de neked tudnod kell.
Rali szakág.
Ki volt Ferjáncz utolsó navigátora?
Ki volt ifj Tóth ST 162-es bajnok aspiráns Toyotájának híres navigátora?
Ki volt akkori nagy ellenfele?
Ki volt Tóth “Gili” Ferenc?
Ki Varga “C ” zOLTÁN
Hányszoros bajnok Túri Tamás?Csak hogy itthon maradjunk.
Nekem ilyen van,kivéve minden “A”kategóriát.
+nemzetközi “D”és “E”
https://veteran.forum.hu/filedata/fetch?id=133836&d=1355687625
Vizsga ’87 B-C,’91 D-E.
Szóval nem kéne annyira kioktatni,és nem nagyképűségből,de amit leírok általában tapasztalat.
Én dolgozok az utcán,nem a picsámat villogtatom,csak hogy tudd.
Uraim !
Be kellene fejezni a szapulást !
Az egyik ilyen a másik olyan és rettentő sok körülmény befolyásolja vezetést testi-lelki állapot mondom ezt úgy , hogy ’68 A ; B ; C ; E . a nagyfaluban mint hivatásos .
Az viszont igaz , hogy van aki különböző okok miatt indokolatlanul lassitja /feltartja /a forgalmat , azt viszont az én helyzetemből nem tudom megitélni miért siet .
Azt szoktam mondani , hogy az árok szélén találkozunk .
Mondta volt a Szd.pk. ” A sofőr azért siet , hogy legyen ideje ráérni .”
petymegszerint:
2019-10-01 – 23:25
“Mondta volt a Szd.pk. ” A sofőr azért siet , hogy legyen ideje ráérni .”
Minden tiszteletem a szd pk-é, hogy ilyen időtálló igazságot hozott össze. Csak egyetérteni tudok vele.
“Az viszont igaz , hogy van aki különböző okok miatt indokolatlanul lassitja /feltartja /a forgalmat , azt viszont az én helyzetemből nem tudom megitélni miért siet .”
Érdekes és hiányos gondolkodás!
Ha nem tudod megítélni, hogy miért siet, akkor miért tudod megítélni, hogy INDOKOLATLANUL lassan megy?
Utolérsz egy autót, mert lassabban halad mint Te. Milyen információid vannak arról, hogy miért megy azzal a sebességgel, amivel? Erre vonatkozóan semmiféle infód nincs, csak annyi, hogy lassabban megy, mint Te, és ebből egyáltalán nem következik, hogy INDOKOLATLANUL.
Minden jármű olyan sebességgel halad, amelyet a jármű vezetője megválaszt, azaz olyannal, amelyet a sofőr biztonságosnak talál, érez. Neked, mint hátul jövőnek nincs semmiféle jogod, kompetenciád, információd, amelyek alapján felülbíráld, minősítsd az előtted haladó jármű sebességének megválasztását. Ergo, nem mondhatsz olyat, hogy indokolatlanul lassan halad. Egy látszólagos kivétel van ez alól, amikor minimális sebesség van (nem javasolva (kapaszkodó sávok, kék tábla)) előírva. Ilyen az autópálya. De ez sem igaz teljesen, mert a szabály úgy szól, hogy “sík úton önerejéből képes (mondjuk) 60 km/ó-val haladni”). Viszont, ha hegynek megy és emiatt nem tudja tartani a 60-at, jogosan, szabályszerűen használja az autópályát.
Számtalan elfogadható indok van arra, hogy az előtted haladó a megengedett max. sebességnél lassabban haladjon, ergo fenntartson Téged.
Ezt minden közlekedőnek illene tűrnie és mosolyogva elviselnie. Ha erre nem képes, még mindig ott van számára a szabályos előzés lehetősége…
Rosi Nante szerint:
2019-10-02 – 20:23
Ha nem tudod megítélni, hogy miért siet, akkor miért tudod megítélni, hogy INDOKOLATLANUL lassan megy?”
A kérdésedre a válasz : Egyértelmű , mert ha problémája van azt a külső sávban jobban megtudja oldani mint a sok idegesítő dudálás , villogás közepette és ebből adódik , hogy azért nem túdom megitélni miért siet mert nem tűdom mit-kit visz pl. :orvoshoz , bábához vagy csak az oldalborda reá szólt ,” kihül a kávéd “.
A többi felvetésedre :
Semmi probléma ha valaki lassan megy mert a fogalom megkivánja DE ha a szabályossan közlekedők lendületét töri meg ami által életveszélyes baleseti szituációkat hoz létre .
Tehát smoroszkáljon az útszélén
Amúgy a KRESz nem tartalmaz párhuzamos közlekedést JOBB-ra tartás van ami nem zárja ki a párhuzamos közlekedés kialakulását az arra ALKALMAS úttesten .
“
petymeg szerint:
2019-10-02 – 21:10
Bocs, de reménytelen…
Ja…, tényleg…szerint:
2019-10-01 – 22:07
Kezdem a kérdéseiddel:
Ferjáncz: Tóth Csaba
Janika: Nem ST165-öt akartál mondani?
Papp Gyurira gondolsz? Mert az igazán nagy sikereit Gergey Ferivel érte el…
Ellenfél: Ranga Laci
Gili: Egy rallye versenyző volt, de igazán nagy sikereket soha nem ért el.
Cigi: egy mókamester, dumagép, nagy kéz, legendás, ároktól árokig autózott, közönség kedvenc, zöld Zsiga, zöld BMW, Vácrátóti…
https://www.youtube.com/watch?v=sa-iRLQDfaQ
Turi Tomi: 1986. RII. absz.1. 1995. N1 bajnok
1996-ban, 1997-ben és 1998-ban F2 és A7-es bajnok
2004. ORB absz. bajnok
2004. 2005. 2006. 2007. Közönség kedvenc
Nekem is lehetnek kérdéseim?
Ki volt Ferjáncz második navigátora pályafutása során?
Milyen autóval szerezte Ferjáncz élete első sikerét?
Ki volt Ferjáncz szakállas navigátora?
Ki volt Janika faterja?
https://www.youtube.com/watch?v=npxXQy6a4WU
Ki volt Sándor Pista?
Melyik a magyar rallye-pályák két leghíresebb hidas kanyarja?
Kinek a navigátora volt Ranga Laci?
Ki az a „Pempő”?
Mi volt a címe az első idevágó mozifilmnek?
Milyen gumival ment az „eleje” 1986-7-ben Cereden?
Hagyjuk…
Ki volt Cserkuti János?
Azért írtam az autóversenyzői múltamról, mert ennek folyományaként lehetnék vadabb és türelmetlenebb is az utakon. Nem dicsekvésből. Egyébként, csak, hogy tudd, egy autóversenyző is lehet balf@sz közlekedő és a hivatásos sofőr is lehet rossz autóvezető. Egyik sem következik a másikból, sőt a „betelt jogsidból sem… Erről ennyit.
Sok mindenről írtál, csak a lényegről nem. Én semmi mást nem tettem, csak nagy vonalakban leírtam, hogy én hogy közlekedem. A kérés az volt feléd, hogy Te hogy közlekedsz? Erre kellett volna válaszolnod, nem a mo-i rallye múltját firtatnod. De még nincs veszve semmi…
Ja! -és egy betű nem sok, de annyi kioktatás sem volt…
Igen rég múlt,ahogy a stílusod.
Google nélkül.
Dr Tandari
Leírtad,Zamárdiban volt-van BMW szervizük,fura hogy Jani Celicába ült.
Navigátor,ki mellett passz
Egyik Starján-Kazár
Szuhanyik ?
Cserkuti pályaversenyző BMW ,később modell versenyző, építő.
És mégegyszer mondom,ha egy ilyen liba a jobb egyből beint,a következő hír lehet rólam fog szólni.
Te pedig kerülgesd ezeket az alkalmatlan faszkalapokat kedved szerint.
Betelt jogsi? 🙂 nem a legyek hordták össze.
Mit hogy csinálok?
Nem tartok 5 autó távolságot az araszoló piros lámpák között telefont nyomkodva,50-nél 50-el megyek nem harminccal,70-nél nem 50-el,és aki feltart azt lehordom.
Segítem a közlekedést udvariassággal,ha a forgalom megkívánja,a tékozlókat nagy ívben kerülöm,és ott rohadjon meg.
A gyalogost leüvöltöm amikor mögöttem kétszáz méterre senki,de lelép elém,igaz zebrán.Hát annak is a jó anyját.Nem érzem alkalmatlanok védőszentjének magam,de cikibe sem megyek bele,annál óvatosabb,de magabiztos vagyok.
Enyém a külső sáv,egyedül ott lehet haladni,a belsőbe az idióták vonatoznak fent említve.
Némelyik elautózna pestről debrecenig a főúton egy IFA mögött hetvennel,csak akkor előzné meg,ha az IFA letérne tankolni.
Mit magyarázzak,dinamikusan szabályosan haladNÉK ésszel,eddig bejött,de éveket öregszem az önbizalom mínusz tehetség kombó láttán.
Ja…, tényleg…szerint:
2019-10-03 – 23:28
Írtam egy részletes választ, de elveszett…
Így rövidítve:
Google nélkül.
Dr Tandari
– a szakállas. A második Zsemberi Jenő.
Az első autó: Wartburg (tolatva a műegyetemi rakparton…)
Leírtad,Zamárdiban volt-van BMW szervizük,fura hogy Jani Celicába ült.
– Mert a Toyota jobb volt Mint a BMW.
Navigátor,ki mellett passz – Balatoni Mihály Skoda.
Egyik Starján-Kazár
– A másik meg a Pilisvörösvár – Csobánka
Szuhanyik ?
– Az!!
Cserkuti pályaversenyző BMW ,később modell versenyző, építő.”
– Nem! -de én is hibáztam, mert nem János, hanem László. Cserkuti László Cserkuti József bátyja volt, és neki köszönhető Cserkuti József autósport pályafutása.
“A gyalogost leüvöltöm amikor mögöttem kétszáz méterre senki,de lelép elém,igaz zebrán.Hát annak is a jó anyját.”
Pipa! 5*
Az utakon nincs előírt minimális sebesség! -kivéve autópálya.
Megengedett max. sebesség van, vagyis ezen belül mindenki annyival megy, amennyivel akar (indokoltak tart). Ergo, nem lehet ok haragudni rá…
A “dinamikus vezetésed” ne hangoztasd, mert minden erőszakos gyorshajtó ezzel jellemzi magát. Egy jobb fogalmat javasolok, ha elfogadod: Defenzív !!
“Bizonyára mindnyájunknak van olyan autós ismerőse, aki azzal szokott dicsekedni: „Tény, hogy vagány módra vezetek, de a kocsimon soha még egyetlen karcolás sem esett!” Lehet, ám ez legfeljebb csak félig az ő érdeme. Szerencséje másik felét azon sofőrkollégái előrelátó, más szóval defenzív vezetésmódjának köszönheti, akikkel ámokfutásai során találkozott az utakon…”
forrás:
https://ujszo.com/auto-motor/a-defenziv-vezetes-egyfajta-keszenleti-allapot
Béke.
Ja…, tényleg… szerint:
2019-10-03 – 23:28
Most leírtad azt amit én csak bő lére eresztve .
/utálok gépelni !/
Mondtam már régebben hogy sok vagy nekem,tolatva Wartburggal.
Ezt a sztorit mindenki ismeri.A családnak a Garay téri piacon volt papír boltja.Ja peace.
Fenti betelt jogsimhoz PÁV 2 is van két évente.
Ezek szerint jól félrevezettem a pszihológusokat.
Ja,és Iriczfalvi kimaradt.
Legjobbakat.
Ja…, tényleg…szerint:
2019-10-04 – 20:09
Ja! -meg Tóth Csaba is…
Meg az a autók, amivel ment… pl. a Camel-os Audi…
https://www.ewrc.cz/images/1987/photos/rallye_bohemia_1987/jma_scan_20181126_0050.jpg
https://race1.net/wp-content/uploads/2017/07/Ferj%C3%A1ncz-Tandari.jpg
Tudod mi lett az akkor Camel-os Audikkal? Nézd a rendszámot… VÁM 444 87
https://www.ewrc.cz/images/1987/photos/rallye_bohemia_1987/jma_scan_20181126_0052.jpg
Leégtek! Annyira leégtek (elégtek), hogy minden azonosító számuk olvashatatlanná olvadt… És milyen érdekes, hogy vámos rendszámaik voltak…
Utolsó autója egy Megane Maxi kit-car volt,Ferdi szlogenjével
“már a Megane,meg én.”
Tóth Csabát megválaszoltad,nem emlékszel?
Egy 2000 -évek elején megrendezett Budapest rally-n a szadai gyors mellett lóháton ülve beszéltem vele,az akkori farkasbőrbe bújt bárányuk nem bírt csak egy napot,és közeli tanyájáról kilovagolt.
Audik sorsáról nem tudok.
Majd megnézem.