“Má’ megist szárnyalunk!” bővebben

"/>

Má’ megist szárnyalunk!

Kéttucatnyi új rendőr-BMW miatt szárnyalt a motoreladás

Megkapták új, nagy teljesítményű motorkerékpárjaikat a rendőrök, amelyek mindegyike 136 lóerős.

Új motorokkal bővült a rendőrség járműparkja, összesen 25 kétkerekűt kaptak kedden a főkapitányságok. A BMW R1250 RT típusú, 1254 köbcentis, kéthengeres boxermotorral szerelt kétkerekűek mindegyike gyárilag rendőrségi kialakítású, egyebek között elektromosan állítható szélvédővel, ülés- és markolatfűtéssel – írta a police.hu

Egy-egy ilyen közbeszerzés komolyan meg tudja növelni a frissen üzembe helyezett magyarországi nagymotoros állományt. Leginkább ennek a beszerzésnek révén nőtt idén augusztusban 37 százalékkal a nagymotoros piac eladásainak száma, az elmúlt év ugyanezen hónapjához képest. A BMW R1250 RT jelenleg vélhetően ennek köszönhetően is az egyik legnépszerűbb darab, közel 170 példányt regisztráltak már belőle idén a Datahouse autópiaci statisztikákat készítő cég adatai alapján.

© police.hu
© police.hu

Magyarországon a motoros rendőr szolgálat 93 éves múltra tekint vissza. Első alkalommal 1926. július 29-én lépett szolgálatba rendőrségi motoros, eleinte megfigyelő, felderítő, futár és összekötő feladatokat ellátva. Később 1960 tavaszán az országba látogató államfők és magas rangú személyiségek utazásainak biztosítására és kísérésére 24 fős díszmotoros egység alakult Simson motorokkal.

A rendőrség aztán 2011 óta 153 új, korszerű, rendészeti célra gyártott motort vásárolt. A most szolgálatba állított kétkerekűek pedig a megyei rendőr-főkapitányságok és a BRFK személyi állományának munkáját segítik majd.                                                                                                                          (HVG)

A balrad.ru kommentje a “KUNYERA” után!

Kérjük, anyagilag támogassa  a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on

PayPal - A biztonságosabb és egyszerűbb online fizetési mód!

vagy közvetlen postai úton:

Szabó Péter 

2747 Törtel,

Petőfi-ut. 12.

A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”– rovatban tájékoztatjuk! balrad.ru/koszonet

Ha tetszett ez a cikk, ha egyetértesz a balrad.ru-val, oszd meg Facebookon, Twitteren, VKontakton – meg ahol csak lehetőséged van rá!

Bal-Rad komm: “…A most szolgálatba állított kétkerekűek pedig…” – jól meg tolják a KISKERESKEDELMI statisztikákat! Motoreladásilag 37 százalékkal! Ha meg még a gumijaik is jók…

Egy rossz szavunk nem lehet! Lepipáljuk vele még a germánokat is!

“Má’ megist szárnyalunk!” bejegyzéshez 6 hozzászólás

          1. A rendszerváltás előtt mindenki abból fűrészelt magának choppert, amihez éppen hozzájutott. A keletnémet srácok AWO-ból. (komoly kis klubok is voltak.) Lengyelországban Junak és a Sokol, az Ural és a Dneper mindenhol. A háború előtti BMW igazi kincs volt. Aztán a csúcs a világháborúból itt maradt Harley VLA volt.
            Ennek a korszaknak megvolt az a varázsa, hogy az a motor, amit az ember két kezével magának épített, általában évekig, hozzánőtt. Már a menő cuccok megszerzése is egy külön kaland volt. A csellótokos Jawa tank volt az alap. A D-Csepel tank kettévágva szélesítve már menőbb volt, a király a Junak volt, amit aranyárban mértek a Tangón. Aztán volt, aki hegesztett magának “koporsó” tankot. Jó magam is, csak 100 helyen folyt, meg nem is tetszett annyira, ezért nem tettem fel. Abban az időben évekig építettem motorokat. Azért tudok egy alkatrészről beazonosítani egy akkor elérhető típust. A rendszerváltás egy R51/2-es BMW-vel ért. Még azzal mentem sorba állni vízumért a NSZK követségre, valahova az Istenhegyi útra. (10 órás sorok.) Aztán, amikor kimentem, vettem egy kis Honda Shadow-t, majd egy AME Choppert.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com