Ha valaki járt már Oroszországban autóval, elképedve tapasztalhatta a főbb útvonalak méreteit, és egészen kiváló minőségét.
Az akár ötven – száz kilométeres egyenes szakaszokban bővelkedő autópályákról nem is beszélve, amelyeknek csak a leállósávjai majd olyan szélesek, mint Döbrögisztánban egy komplett autópálya.
Adott esetben ezeket az oroszországi autópályákat persze nem csak “földi” járművek veszik igénybe.
Ha az élet úgy hozza, fölbukkanhatnak rajtuk egy autópályán merőben szokatlan “közlekedési eszközök” is. Mint pédául tegnap, a Rosztov-régióban is, a Moszkva-Rosztov “magisztral” egyik szakaszán.
Az orosz légierő trenírozott. Előre betervezett módon.
“Az időjárási viszonyok…-hát azok nem voltak a leg ideálisabbak. Volt egy kis oldalszél, de leszálltunk.”
Utána pedig fölszálltak.
Kérjük, anyagilag támogassa a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on
vagy közvetlen postai úton:
Szabó Péter
2747 Törtel,
Petőfi-ut. 12.
A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”-rovatban tájékoztatjuk!
T. Admin ! Lehet, hogy soknak nincs tudomása,sőt halvány fogalma sem, hogy pld. Csehországban a Prága- Brün autó pályának van EGY SZAKASZA AMELYET CIRKA EGY ÓRÁN BELÜL,vagy talán még anyi sem kell, ÁT TUDJÁK ALAKITANI A CSEH VADÁSZ GÁPEK RÉSZÉRE LE, és FELSZÁLÓ REPÜLŐTÉRRÉ annak minden KELLÉKÉVEL . Mindez az átalakitás HIDRAULIKÁVAL TÖRTÉNIK. Úgyhogy nincsen ebben semmi ördöngősség. Egy olyan álamtól, meg mint oroszország el is várható az ilyesféle felkészültség .
Kenyeriben leszálltak a mezőre is a MIG21-esek, meg a 23-asok. 35-40 éve…
sőt rendszeresen gyakorolták a pálya mellé a fűre leszállást. Az autópályáknak több szakasza is alkalmas kifutónak. Ezt tudja az ellenség is. Minden mai katonai reptérnek 7 -8 tartalék repülő tere van.
Én ott voltam!!! Igaz csak mint sorkatona.