“Bele a sötét Döbrögisztánba” bővebben

"/>

Bele a sötét Döbrögisztánba

Betonelemeknek hajtott egy sofőr a kivilágítatlan bucsui határátkelőn

A kivilágítatlan Bucsui határátkelőn ütközött betonelemeknek egy osztrák rendszámú Opel személyautó szerdán kora este. Információink szerint a balesetben ketten könnyebben megsérültek.

A totálkárosra tört autó felhajtott egy betonelemre, majd a többinek ütközött.

Életveszélyesen sötét az átkelő – de csak a magyar oldalon
A sors furcsa fintora, hogy pont egy nappal a baleset előtt írtunk a bucsui hátátkelőn uralkodó állapotokról. Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a magyar oldalon nincs közvilágítás. A kandeláberek ott vannak, viszont nem használják őket. Olvasónk szerint a koromsötét határátkelő így komoly baleset helyszíne lehet. – írtuk tegnap, most már nem kell feltételes módban beszélni arról, hogy milyen veszélyeket rejt a sötét átkelő.


(nyugat.hu)

Bal-Rad komm: Akár szimbolikus is lehetne a bucsui határátkelő. Labanciából Döbrögisztán felé a világosságból bele a sötétségbe!

“…milyen veszélyeket rejt a sötét…”

-A KOPPANÁSNÁL MAJD KIDERÜL!

 

 

Kérjük, anyagilag támogassa  a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on

PayPal - The safer, easier way to pay online!

vagy közvetlen postai úton:

Szabó Péter 

2747 Törtel,

Petőfi-ut. 12.

A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”-rovatban tájékoztatjuk!

“Bele a sötét Döbrögisztánba” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. KRESZ alapvető elvárás, mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell a haladási sebességet megválasztani, az alacsonyabb rendű közutak sincsenek megvilágítva. Ott akkor volt a közvilágításra szükség, amikor volt határellenőrzés. Benézte a terelőelemet, mással is előfordult már, az autópályalehajtók terelőelemei mesélhetnének róla. Megy a”Fittipaldi” 145 kmh-val, s eszébe jut hogy le kell hajtani, csak a lehajtók nem ekkora sebességre lettek megépítve, ha még egy kis lefagyás is van, jön az a fránya terelőelem, jobb helyeken már szendvicsszerkezetű. Az út kezelője meg javíthatja.
    A sógoroknak meg egyébként van sok fölös áramuk, mert náluk nem kötött a saját energiahivataluk féket a szélerőművek elterjedése útjába. Azok meg éjjel is tudnak termelni a napelemes rendszerekkel ellentétben.

  2. És mi a helyzet a körforgalom bejáratába,az úttestre épített villanyoszloppal?!Ha nem veszem észre,mert a tudatalatti azt súgja a vezetés alatt,hogy nyugodtan vezethetek,mert elvileg szabad az út minden körforgalomba,és akkor puff!
    Nem csak a mindenkori Fütyipaldikat kell okolni ilyen esetben,hanem azokat is,akik nem jelzik előre,hogy akadály van az úton,illetve az akadályokat nem távolítják el,illetve nem úgy helyeznek el,hogy azok balesetet ne okozhassanak még figyelmetlenség esetében sem!
    Az autópályán elhelyezett terelők “elütése” az azért egészen más,feltéve,ha nem akadályozza a normális vezetést!Mert azért ilyen is van!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com