A szervezésre panaszkodnak a szinkronúszók, kénytelenek az 1-es villamosra kitérni
A vizes világbajnokság nagyobb fennakadások nélkül működik, ám a színfalak mögött azért akadnak kellemetlenségek. A vendégek leginkább a hivatalos vb-buszokra panaszkodnak.
Látványosra sikerült a világbajnokság ideiglenes medencéje a Vajdahunyad vára tövében, de információink szerint egyes országok indulói részéről a szervezés bizonyos részleteire akadt több panasz is a színfalak mögött.
A leghangsúlyosabb kritika a közlekedést illette. A Duna Aréna, a városligeti helyszín és a szállások között a versenyzőket és a csapatok tagjait a vb-díszbe öltöztetett fehér buszok szállítják, de a csapatok tapasztalata szerint a szolgáltatás nagyon körülményes. A járatok a panaszok szerint többször kimaradnak, és rendszeresen késnek, emiatt szinte lehetetlen előre tervezni. A maximális koncentrációt ígénylő versenyeknél a közlekedés (nem kívánt) izgalmat jelent.
A csapatok egy része időközben rájött arra, hogy a BKK járművei sokszor megbízhatóbbak, mint a rendezvény transzferjáratai. Egy csapatvezető például nagyon megörült az 1-es villamosnak, mert azt tapasztalta, hogy az gyors, és még sűrűn is jár. És közben irigykedve néznek az izraeli küldöttségre, amelynek saját busza van, amit 2 biztonsági őr kísér.
A világbajnokságon a csapatok tájékozódását segítő magyar forrásunk szerint problémát okozott a lelátó ülőhelyeinek fura felosztása is. Történt ugyanis, hogy a versenyzők a saját sportáguk selejtezőit szerették volna a tribünről megnézni, de ilyen célra nem találtak külön kijelölt helyeket az ideiglenes városligeti stadionban. Amikor pedig egyszerűen elfoglaltak pár széket a nézőtéren, előfordult, hogy a később érkező nézők az érvényes jegyüket mutatva állították fel a sportolókat. A szektorokat egyébként a képen látható “technológiával” választották el a rendezők.
Információnk szerint csapatoknak a táplálkozás és frissítés is többször problémát okozott. Az edzések és a gyakorlás alatt éhes és szomjas lesz az ember, mégis volt olyan időszak, amikor a csapatoknak nem jutott szendvics, gyümölcs, sőt, víz sem. A helyzetet az egyik küldöttség úgy oldotta meg, hogy a kísérőjük kisétált egy kávézóba, ahol saját pénzen vett két üveg ásványvizet a csapatnak.
(HVG)
Bal-Rad komm: Százakárhány milliárdért – be kell látni – nem tellhet mindenre! De legalább a BKK-nak jó hírét viszik. A villamosjáratról. De ha biciklivel kéne a versenyzőknek járni…! Merazindex meg azt írja, hogy:
“Tilos bringázni a vizes vébére épített kerékpárhídon
A BKK építtetett egy kerékpáros hidat a vizes vébére, amire a vizes vébé idején tilos kerékpárral felhajtani. 400 millió forintért biztos megérte.
Vegyük át: nemrég elkészült 400 millió forintért Magyarország legdrágább kerékpáros patakhídja a Rákos-patak felett. Azzal az indokkal építették, hogy a híd a Duna Aréna és a patak túlpartján levő autóparkoló közti gyalogos- és kerékpáros-forgalmat szolgálja ki.
Poén: a hídra a vizes vébé ideje alatt nem lehet kerékpárral felhajtani. (Tolni szabad.) A biztonsági emberek elterelik az arra vetődő bringásokat.
A híd árát, és szükségességét megkérdőjelezték az elmúlt hónapokban, ugyanis a Rákos-patak Úszóaréna felőli partján volt már bicikliút, híd is van 300 méterrel feljebb, sőt a patak túloldalán nincs semmi, csak egy autóparkoló. Ami köztudottan nem bringás cél.
A BKK korábbi magyarázata szerint azonban semmi gond sincs a beruházással.”
-Az a hidacska is sokba került! Vigyázzni kell rá!
Kérjük, anyagilag támogassa a Bal-Rad-ot! – a piktogrammra kattintva Pay-Pal-on
vagy közvetlen postai úton:
Molnár Erzsébet
2747 Törtel,
Petőfi-ut. 12.
A beérkező adományokról olvasóinkat a “Köszönjük”-rovatban tájékoztatjuk!