DEVIZAHITEL. KI A FELELŐS? ÁLLAM ÉS KURIA
MAGYAR ORSZÁGGYŰLÉS VALAMENNYI TAGJA RÉSZÉRE!
MAGYAROSZÁG KÚRIÁJA VALAMENNYI BÍRÁJA RÉSZÉRE!
EURÓPAI UNIÓ BÍRÓSÁGA, EURÓPAI PARLAMENTJE RÉSZÉRE!
Tisztelt Megszólítottak!
Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a devizahitelek a Magyar Nép egyik legnagyobb nemzeti tragédiáját idézték elő a Tatárjárás óta.
A devizahitelezés nemzeti tragédiájának kialakulását a tragédia felelőseit a következő két részre osztott rövid ismertető tartalmazza:
- A DEVIZAHITELEZÉS, A DEVIZA KÖLCSÖNNYÚJTÁS TRAGIKUS FOLYAMATA:
-2001 -ben az új devizatörvénnyel megnyílik a lehetőség a devizahitelezésre. /Ez az első Orbán Kormány idejére esik./
-2004 -ben Magyarország az Európai Unió egyik tagállamává válik.
-2005 -től megjelenik a banki pénzügyi piacon a devizakölcsön-devzahitel konstrukció. /Ez a Gyurcsány Kormány idejére esik/
-2006. és 2008 között a lakosság széles rétegeiben elterjed a devizakölcsön felvétel.
-2008. év végétől drasztikusan emelkednek a deviza kölcsönök törlesztő részletei.
-2011 végétől megindulnak a bírósági peres eljárások a devizakölcsönök érvénytelenségének megállapítása iránt.
-2012 től a bíróságok ítéletek sorát hozzák arról, hogy az árfolyamrés mint költség feltüntetésének hiánya következtében a deviza kölcsön szerződések semmisek, érvénytelenek.
-2013 június 6. napján a Kúria meghozza a 6/213-as Kúriai jogegységi döntését, mely életbelépését követően a bíróságok a devizaperekben hozandó döntéseiket a jogszabálynak nem minősülő Kúriai Polgári Jogegységi döntésekre alapozzák,és sorra utasítják el a devizaadósok kereseteit.
– 2014. -ben az Országgyűlés megalkotja a DH1 és DH2 törvényeket. (Lásd: 2014. évi XXXVIII törvény, 2014. évi XL törvény)
-2014 júniusától 2015. február végéig a bank elszámolások elkészítéséig a devizaperek és végrehajtások felfüggesztésre kerülnek.
-2016 elejétől újra indulnak a devizahitelesek által benyújtott perek birósági tárgyalásai, és ezen bírósági tárgyalásokon a devizaadósok keresetei a Kúria 6/3013 –as Polgári Jogegységi Döntésére hivatkozással elutasításra kerülnek.
A sikeres perlés érdekében a devizaperekben érintett adósok érdekeit képviselő jogászok a 6/2013-as Polgári Jogegységi Döntés által nem érintett érvénytelenségi okokat keresnek, és találnak is, azonban a Kúria a devizakölcsön-devizahitel szerződések érvénytelenségének megállapítására irányuló újabb jogi érveket is újabb jogegységi döntésekkel ellehetetlenítik.
–A Kúria az első és másodfokú bíróságok által az adósok javára szóló döntéseket sorra a bankok javára változtatja meg az adósok kárára.
II A DEVIZA HITELEZÉS JELENLEGI KIALAKULT TRAGÉDIÁJÁÉRT FELEŐSSÉ TEHETŐ OKOK:
-A devizaadósok, és a deviza ügyekkel foglalkozó szakemberek széles körében olyan álláspont alakul ki, hogy a Kúria kormányzati, állami utasítást hajt végre a deviza adósokkal szemben.
– A Kúria aktív szerepet vállal abban, hogy a deviza hitelekbe beleroppant családok végrehajtási eljárás útján, ingatlanaik elvesztésével hajléktalanként az utcára kerüljenek.
– Az államot a devizahitelezés területén a Magyar Nemzeti Bank képviseli. A Magyar Nemzeti Bank az állam képviselőjeként sorozatosan veri át, csapja be a devizahitellel érintettek széles tömegeit.
-A Magyar Nemzeti Bank és képviselői dolgozzák ki a devizahiteleseket érintő forintosítási törvényeket, úgy hogy tudván tudják a Magyar Nemzeti Bank szakemberi, hogy a deviza kölcsönök mögött a bankok ténylegesen nem rendelkeztek svájci frank devizával.
– A Magyar Nemzeti Bank tudtával, állami, úgynevezett „diszkont kincstárjegyek” lejárati idejével befolyása alá vonták a „svájci frank/forint” árfolyam mozgását.
Az állam a Magyar Nemzeti Bank tudtával 10 évre előre tudta jelezni a svájci frank forint árfolyamot a diszkont kincstárjegyek lejárati időpontjait figyelembe véve. /Lásd bizonyítékként a 2004. évi BÉT jelentés: ÁKK Zéró Kupongörbe számítási táblázat/
– Sem a devizakölcsönöket folyósító bankok képviselői, sem pedig a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelemért felelős szakemberei nem tájékoztatták előre a devizakölcsönökkel érintett fogyasztókat a svájci frank várható árfolyam emelkedéséről.
– A Magyar Állam nem tájékoztatta a devizakölcsönökkel érintett adósokat arról, hogy az IMF 2008-ban azért biztosított kölcsönt Magyarország részére hogy a magyar pénzügyi piacról a deviza alapú kölcsönök kivezetésre kerüljenek. A magyar állam a devizaadós emberek megmentésére szánt összeget elsikkasztotta, azaz nem az eredetileg kijelölt célra hanem saját hasznára fordította.
– A Magyar Állam képviseletében eljáró, továbbá egyúttal a devizahiteles fogyasztóvédelmi felügyeletet is ellátó Magyar Nemzeti Bank 2016-ban nem tájékoztatta a deviza kölcsönökkel érintett magyar embereket arról, hogy az amerikai székhelyű AIG biztosító kifizette a bankok részére a Magyarországon folyósított deviza kölcsönökre a biztosítási összeget, azaz a deviza kölcsönök ezzel az összeggel kivezetésre kerültek a bankok könyveiből.
– A Magyar Állam képviseletében eljáró, továbbá egyúttal a devizahiteles fogyasztóvédelmi felügyeletet is ellátó Magyar Nemzeti Bank nem lépett fel a devizaadósok védelmében. A Magyar Nemzeti Bank mint az állam képviselője nem kötelezte a bankokat arra, hogy a biztosítási kártalanítási összeg alapján mérlegükből vezessék ki a deviza kölcsönöket. és a deviza kölcsönök megszűnéséről a devizakölcsönök összegének csökkenéséről írásban értesítsék a deviza adósokat.
-A Magyar Nemzeti Bank mint az állam képviselője, és mint a fogyasztóvédelem felelőse tudatos mulasztással hagyta, és hagyja, hogy a deviza adósokat, a már nem létező adósságuk alapján bírósági végrehajtás alá vonhassák, és otthonukból kilakoltathassák.
– A Magyar Nemzeti Bank mint az állam képviselője, és mint a fogyasztóvédelem felelőse tétlenül nézi, és hagyja, hogy a bankok a deviza adósok már megszűnt deviza követelését létező deviza követelésként értékesítsenek faktor cégeknek.
– A Magyar Nemzeti Bank mint az állam képviselője, és mint a fogyasztóvédelem felelőse magatartásával a KÚRIÁVAL KARÖLTVE megtévesztéssel, cinikus elhallgatással szándékozik tönkre tenni a deviza adósokat, a deviza adósok ingatlan vagyonának elvétele és öngyilkosságba kergetése érdekében. /Lásd: A Fidesz Ördögi Terve:
- 07.10
Dél Alföldi Otthonvédelem
többrétegü a dolog—például hatalmas pénzeket vettek fel bankok az amerikai biztositol–tehát ha csalásnak minösül–az csalás—akkor biztosito is követelheti vissza több milliárdos lovét…..s még rengeteg vetülete van–hiába magyarország hatalmas mocsár
Mikor 2008-ban betámadtuk a jezsuita kazár bankrendszert,
mi sem hittük,hogy egy domino megnyoimásával ekkora lavina söpör el mindent.
Minél tovább nö az idövalum annál nagyobb a lavina.
Tisztelt kazárok gyöztünk.
https://www.youtube.com/watch?v=xT9tf9MmWMU
A biorobot gyávaságbol táplálja a piramisjátékon alapulo rendszert.
Ezért fellejsztettük ki azt a befizetés rendszert amit nem lehet befizetni.( 150-röl 300-ra SFR )
Ezt ugy tudjuk elmagyarázni:
Van egy motor ami 20 litert fogyaszt 100 km-ként.
De elöször csak 10 litert kap a benzin adagolo, majd mindig 1 literrel kevesebbet.
Döc döc döc döc puk huuuuu.
A motor lefulad.
Az a közgazdász aki azt a zseniális tervet, ellen tervel tudja orvosolni azt orálisan kielégittem.